gammelpysen skrev 2018-12-02 21:43:10 följande:
Skönt att höra att du inte heller märkt så mycket än
jag tror att man hör hjärtljuden from nu, typ. Jag tror att de lyssnar på besöket i morgon, vore skönt att veta att allt är bra!
Igår bråkade jag lite med minipysen. Lade mig på rygg och tryckte lite mot magen. BUFF sa det då, visserligen bara en liten en, men kändes skönt att veta att någon reagerade
längtar efter att maken och store pojken ska få känna också. Ibland tycker jag mig känna att mini är vaken, men inget riktigt uppenbart än...
Gud så mysigt. Längtar tills jag oxå känner nånting.. Och såklart tills mannen och dottern oxå kan känna.. Än så länge känner jag ingenting.. Däremot växer magen. Senaste veckan har den exploderat. Går inte att dölja det över huvud taget nu, hur stora koftor jag än skulle inskaffat haha :P
Har dock inget behov av att dölja det längre heller, de flesta vet, alla på jobbet och de närmsta vännerna och så.. Så det gör inget att magen sticker ut :) Mannen ÄLSKAR att jag börjar få mage.. Han tycker det är såå mysigt.. Jag däremot tycker det är lite jobbigt när han ska hålla på och klämma och känna på den, Är jag kanske ensam om det?? Hoppas det släpper, för självklart ska han oxå få känna.. men känner starkt obehag och tar gärna bort hans hand när den kommer mot magen.. än så länge.. Jag jobbar på det :)