Inalina skrev 2018-09-23 22:33:16 följande:
Tack för att du tänker på mig :) Flytningen har inte ökat däremot def mattats av och jag hoppas det var det sista jag behöver se av bruna/mörka flytningar i den här graviditeten! Blev dock ordentligt orolig då det var hyfsat rikligt ändå- men inget färskt blod. Tänker att jag fortfarande är gravid och att pyret/na mår bra där inne trots allt. Inga andra symptom direkt förutom lite ont i ena bröstet (som innan mens..) knäppt ja vet! har du fått några fler gravidtecken? Kram!!!
Va härligt att det verkat avta! Hoppas det håller i sig :)
Ja har lite molvärk som kommer och går, det känns bra. Och sen har jag faktiskt fått lite ömma bröst sedan någon dag tillbaka.. Annars inget :)
Hade en riktigt SKIT dag i lördags! va nere i botten verkligen. låg i soffan heeeela dagen med en filt över huvudet. Lyssnade på IVF-podden och tyckte synd om mig själv.. Pratade inte med någon, inte ens min man. Sen sent på natten (kunde inte sova så va vaken till ca 4.30)... DÅ kom jag på att nu jäklar ska jag skärpa till mig! Fick en riktig tankeställare.
SÅ, nu tänker jag oxå vara gravid tills motsatsen är bevisad, och det känns såå bra! :) Är så mycket gladare och trevligare. Tänk att man ska behöva komma till botten för att kunna se ljuset.. :)
Hur mår du?