Inalina skrev 2018-09-20 07:39:37 följande:
Jag tror inte att båda har fastnat då det verkade som att den ena var i mycket långsammare/sämre? skick än den andra. Pratade med mannen om det i morse och han hoppas på två medan jag just nu hoppas på en- låter kanske konstigt men det är bara så överväldigande ändå :) men tror bara att jag inte är där i tanken - efter vul blir nog allt mkt verkligare och man kan ta till sig att det växer något därinne. Känns overkligt för mig fortfarande- har du samma känsla eller har du vågat vänja dig vid tanken att få barn?
Okej, ja de är klart att de är ju en väldig omställning om man skulle få två helt plötsligt, men ja tror man skulle tycka de va minst lika underbart om man väl var där :)
Nja, alltså jag hoppas ju, och jag tänker tanken.. många gånger. Men, varken jag eller mannen vågar vara riktigt glada än. pratade om de senast igår att vi går i nå slags mellanläge. Man vill ju va glad och hoppa och säga till varenda människa. Men vi har valt att inte säga tilll någon alls, inte ens min mamma som annars vet mycket. Vi skall vänta till efter ul iallafall.
Hoppas hoppas verkligen att det kommer gå vägen denna gång. Kan inte låta bli att tänka på folk som blir gravida på naturligt sätt.. "Dom" plussar, sen är man glad direkt, och man antar att allting är OK fram till v 19-21 när man gör rul?! Inte ett ultraljud eller nått innan dess om man inte kräver det av speciella skäl.. Är inte de konstigt?? Eller tänker ja konstigt?