Nån mer som inte ska rösta?
Jag bestämde mig nu när jag sett några kampanjfilmer. De är like galna hela bunten. Som vanligt så lovas det en massa. Jojo, man vet hur verkligheten ser ut sen.
Hoho, och alla pengar som gått till detta
Jag bestämde mig nu när jag sett några kampanjfilmer. De är like galna hela bunten. Som vanligt så lovas det en massa. Jojo, man vet hur verkligheten ser ut sen.
Hoho, och alla pengar som gått till detta
Om man tycker att det är helt irrelevant vem som vinner kan man avstå. Är det dock så att det finns valresultat man betraktar som värre än andra så är strategin inte speciellt smart även om den är begriplig.
Att rösta är en rättighet, skyldighet och ett fantastiskt privilegium vi har, det ska vi vara rädda om. Jag ska självklart rösta.
Om man tycker att det är helt irrelevant vem som vinner kan man avstå. Är det dock så att det finns valresultat man betraktar som värre än andra så är strategin inte speciellt smart även om den är begriplig.
Blir full i skratt och lite illamående när jag ser plakaten på stan och reklam på internet, där de står, partiledarna, med nån text som ska väljarna att tro att de bryr sig om miljö, vård osv.
Vissa går på det också.
På en reklam från Liberalerna står det nåt i stil "inget hav inget liv".
Fan vad klok han måste vara. Det har jag inte tänkt på förut, att man kanske bör vara rädd om miljön.
Han borde få nåt slags pris. För medmänsklighet.
De har väl folk som tjänar bra på att skriva texter och sånt åt dom i valtider.
Herregud, de måste vara genier.
Haha, det är cirkus. Som vanligt kommer de trolla bort pengarna sen och ingen fattar nåt, medan de skrattar gott och lyxar sig på sina feta resor, krogbesök och annat smått o gott.
Vet inte.
Rösta på Direktdemokraterna istället.
De är emot att politikerna har så mycket makt.
Rösta på Direktdemokraterna istället.
De är emot att politikerna har så mycket makt.