122221 skrev 2018-11-02 06:18:59 följande:
Åh, läste vad du skrivit ovan, va tråkigt med din partner, det är tufft även för dem! :( hoppas att du inte blir överstimulerade, låter inte roligt! Jag hade plock på Sahlgrenska igår. Aldrig haft så ont tidigare, men jag verkar vara en av få - så det är ju bra... de spräckte 9 blåsor men fick endast ut 6 ägg. Det gjorde mig jätteledsen så jag bröt ihop, men får försöka ha en positiv inställning även om antalet var relativt litet... bara rädd att det inte funkar, inte går att frysa och vi behöver körs enligt protokoll igen :(
Ja det är lätt att de hamnar lite i skymundan, männen. Har försökt muntra upp honom med informationen att det kanske bara är bra att vi fick red på detta nu. Det ger ett visst hopp om att det kanske inte är hos min livmoder som felet ligger och att det därför kanske går jättebra att placera något litet där :)
Åh vad tråkigt att det gjorde så ont för dig. Jag förstår att man blir så rädd för att behöva göra om det då. Sa de något om varför det gjorde så ont? Kanske för att äggstockarna låg på något konstigt sätt?
Jag tycker att det ändå låter bra med 6 stycken ägg! Ta inte ut sorgen i förskott för då kanske det blir så att du lider i onödan när det väl visar sig att det gått bra :)
Men jag ska inte hyckla.. Jag sitter själv här och väntar på samtal för att höra hur pass bra det gått med befruktningen och jag är jättenervös. Jag håller tummarna för oss båda! Kram!