Är SD:are svagbegåvade?
Vad är det som gör att det rent procentuellt är fler människor med läs & skrivsvårigheter som väljer att rösta på SD? Känns som att fördumningen i samhället har ökat i samma takt som SD har ökat.
Vad är det som gör att det rent procentuellt är fler människor med läs & skrivsvårigheter som väljer att rösta på SD? Känns som att fördumningen i samhället har ökat i samma takt som SD har ökat.
Ni är jättehärliga. Ska jag lägga till 3 utropstecken här eller? Det här ryggdunkandet ser man aldrig hos övriga partier, så läskigt alltså.
Har aldrig någon av er någonsin tänkt tanken att ja va fan vi får det lite sämre allihop i Sverige pga att vi tar emot flyktingar men vi hjälper ju trots allt folk så det är värt det. Ingen av er som skriver här har väl blivit hemlös & sitter nu och skriver på ett internetcafe för ihoptiggda pengar, eller? Den av er som gör det kan få rösta SD utan att skämmas.
Inte nog med att vi skulle rädda så många gånger fler liv, dessutom skulle en massa skattepengar sparas på detta!
Min med!
Nej, jag har aldrig röstat på SD. Det lockar en del med tanke på hur de övriga partierna ställt till del, men ändå lite svårt för en som alltid varit vänster.
Orkar inte läsa hela tråden.
Har TS länkat till någon källa för sitt påstående?
Så...
Vad är din lösning för de som tar sig hit då?
Det är just detta som de SD-rasisterna inte fattar. Det går liksom inte att resonera med dem här, deras hjärnor kan inte hantera denna info. Bla bla bla hjälp de plats, yada yada yada billigare i närområden. Ja men snälla SD-rasister, människorna är här & behöver hjälp.