Är SD:are svagbegåvade?
Vad är det som gör att det rent procentuellt är fler människor med läs & skrivsvårigheter som väljer att rösta på SD? Känns som att fördumningen i samhället har ökat i samma takt som SD har ökat.
Vad är det som gör att det rent procentuellt är fler människor med läs & skrivsvårigheter som väljer att rösta på SD? Känns som att fördumningen i samhället har ökat i samma takt som SD har ökat.
Jag skulle aldrig rösta på SD men vad är poängen med en sån här tråd?
Är man emot ett parti (oavsett vilket) så borde ens mål vara att få så få personer som möjligt att rösta på det specifika partiet. En sån här tråd har helt motsatt effekt. Den binder snarare samman personerna.
Om alla bara behandlade andra (oavsett parti) med lite större respekt så skulle landskapet vara betydligt behagligare och givande.
Och här kom rasistkortet igen. Ingenting ovanligt.
Tänker ofta så om er rasister. Har ni inget bättre för er än att gnälla på invandrare?
Ja, varför gnälla på invandrargäng som sätter 150 bilar i brand under en kväll? Hade ju aldrig hänt om de hade en fritidsgård att gå till, eller hur ? Varför tar vi hit människor som vill sprida islam och som hatar Sverige och kvinnor?
Vilka har problem med att läsa och skriva?
Ok. Jag hatar tydligen mig själv då. Fan vad jobbigt.