Anonym (----) skrev 2018-08-16 18:55:27 följande:
Exakt, vad är det som gör att vissa av dessa personer inte förstår detta uppenbara?
Vi vet nog vad det handlar om för självklart förstår dessa personer det..
Tyvärr ser inte alla männniskor genom denna taktik, naiva människor ifrågasätter inte saker och det är den gruppen dessa personer riktar in sig på
Det är ett spel för SDsvansen där det handlar om att försöka vrida på uppenbara sanningar så att SDsvansen kan försöka få vinning och ta poänger.
För en tid sedan var det ett stort antal trådar med uppenbart medvetet vridna påståenden som riktade sig till naiva människor som tror på den falska verklighetsbeskriningen. Genom att spela på utanförskap/etablissemang och påstådda orättvisor, lögner och vridna sanningar så drar de med sig stora grupper.
Jag anser att det är viktigt att komma ihåg var SD har sitt ursprung - och märk att de aldrig vill tala om detta utan det hålls so men mindre sak som viftas bort. Hur trovärdig är den person som säger att den inte vet, att det var en mindre klick, att det är noll-tolerans då det inte på något sätt speglar verkligheten.
På nätet finns BSS material som SD delade ut till 1994 - SDs principprogram är i princip en karbonkopia på BSS politiska program. BSS startade två partier innan de startade SD. BSS var en vitmaktsrörelse med rasister, nazister och högerextrema aktivister. SD är i mina ögon BSS politiska rörelse. I direkt nedstigande led. Det visar sig dessutom i att SD skiter i alla annan politik så länge de får köra migrationspolitiken - SDs ledning kallar det att kompromissa, för mig är de ett enfrågeparti. Inte det tusenfrågeparti som nazisterna som bildade SD ville att det skulle vara
Vill vi att dessa politiker ska företräda alla som bor i Sverige, ges en chans att regera, eller ges inflytande i politiska frågor? För mig är svaret ett självklar nej.