SD varför är du för / emot?
Okey, så när anser du taktiken är n kör är misslyckad då?
Då under premissen dålig taktik att hindra SD framfart, när du anser det var en dålig eller icke fungerande taktik ni kört?
Vi förstår att 25-30% på SD inte är tillräckligt för ens ta tanken på detta, därför blir frågan än mer intressant.
Men jag förväntar mig inget svar, då jag förstår du hamnar i en situation där du bara kan förlora.
Och även har du gjort det uppenbart med alla dina långa inlägg där du berättar att du vägrar svara också.
Kan ha nått med det och göra.
Personligen om jag hade fått denna fråga, så hade jag nog redan vid 2010 börjat fundera på varför SD ökar så.
I det läget kanske man kunde tro att det var till stor del rasister i SD och sätta dom på ignore.
Men vid 2014 så borde det varit uppenbart att den taktik man kört inte fungerade så bra.
Och när man sen är uppe och sniffar på ~25-30%, så skulle jag se det som ett enormt misslyckande så tätt in på valet.
Men det ger ingen reaktion ens om ens nuvarande taktik är mer eller mindre fallerad.
Jag säger bara ha det skoj med SD, jag tror ni behöver detta för att prioritera om allt och rätt.
Man kan inte strunta i folket, det borde historien sedan länge bevisat.
Men kanske man är historielös.
Helt Säker