• Anonym (K.K)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Anonym (?)
    Anonym (Weird) skrev 2018-07-01 06:34:47 följande:

Är jag så trött att jag hellre sover så fattar min sambo det och skulle aldrig ens annat än diskret hinta och knappt det. Han skulle aldrig acceptera att bli "tömd".

Någon talade åt mig här. Tycker frågeställningen känns obehaglig, som att man gör sex till en tjänst och att man inte kan sova om mannen inte är tillfredsställd som om det är farligt.
  • Anonym (Killar)

Vi är två killar och suger eller runkar varandra varje kväll innan vi ska dova oavsett hur trötta vi är.

• Anonym (fredrika)

Det gick inte att rösta. 

Nej, jag "tömmer" inte min man bara för att få sova. För han har aldrig krävt något, gnällt eller tjatat. Han kan givetvis läsa kroppsspråk och ser om jag är trött. Han hade heller inte trivts med att sex bara skulle vara för honom. 
    Däremot kör vi ibland snabbisar. Då hinner jag inte komma, men jag uppskattar ändå att delta och det är givande trots uteblivande orgasm.

• Anonym (tack!)
    Anonym (Ace) skrev 2018-07-02 08:10:19 följande:

Nej vill jag sova så säger jag bara det. Det är ändå mest jag som tar sexinitiativ så det skulle nog aldrig uppstå. Vi har dessutom oftast sex, har väl hänt två kvällar den senaste månaden att vi bara har sovit ihop.

Jag tror jag hade haft svårt att upprätthålla min sexlust och sexet fick för mycket karaktär av teknik och drift som måste tillfredsställas i stil med att gå på toaletten.

Tack! Det var en passande beskrivning.

Tycker det låter riktigt vidrigt att "tömma sin man", som om han behövde hjälp med en kroppslig funktion i stil med att gå på toaletten.
  • Anonym (Ellie)

Min man är en tänkande och kännande individ som kan ta hänsyn till andras mående och då förekommer inte sånt.

Har man sex eller utför sexuella aktiviteter är det för att man vill, om man lever i ett friskt förhållande.

• Anonym (Njuta)

Kör ni slut på era killar/män så att dom däckar direkt 

• Anonym (xx)

Min underbara fru brukar runka mig dom kvällar vi inte har sex. Alltid hon som tar initiativ till det.. Tacksam är jag för all njutning hon ger mig..

• Pentra

Saknar svarsalternativet "Nej, det har aldrig hänt".

• Anonym (Eva)

I bland när vi borde sova är någon av oss kåt eller har svårt att slappna av.

Oftas jag som har svårt att slappna av. Då brukar han krypa ner och slicka mig. Kommer ganska snabbt. Efteråt känner jag efter om han är hård. Är han det frågar jag om han vill komma. Vill han det så suger jag av honom. Men för det mesta mumlar han. Vi tar det i morgon och så sommar vi.

Om det är han som inte kan somna är det oftast för att han är kåt. Då brukar jag suga av honom. Jag blir nästa alltid också kåt av det också. Så när han kommit brukar han smeka mig. Det går fort för mig när jag har smaken av honom i munnen och han viskar upphetsande saker medan han smeker mig.

• Anonym (Milfy)
    Anonym (Eva) skrev 2018-07-13 12:10:04 följande:

I bland när vi borde sova är någon av oss kåt eller har svårt att slappna av.

Oftas jag som har svårt att slappna av. Då brukar han krypa ner och slicka mig. Kommer ganska snabbt. Efteråt känner jag efter om han är hård. Är han det frågar jag om han vill komma. Vill han det så suger jag av honom. Men för det mesta mumlar han. Vi tar det i morgon och så sommar vi.

Om det är han som inte kan somna är det oftast för att han är kåt. Då brukar jag suga av honom. Jag blir nästa alltid också kåt av det också. Så när han kommit brukar han smeka mig. Det går fort för mig när jag har smaken av honom i munnen och han viskar upphetsande saker medan han smeker mig.

På vilket sätt hade det med tråden att göra? Var du ute efter något annat än att berätta om dig själv???
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland