Inlägg från: Anonym (fredrika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fredrika)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Det gick inte att rösta. 

Nej, jag "tömmer" inte min man bara för att få sova. För han har aldrig krävt något, gnällt eller tjatat. Han kan givetvis läsa kroppsspråk och ser om jag är trött. Han hade heller inte trivts med att sex bara skulle vara för honom. 
    Däremot kör vi ibland snabbisar. Då hinner jag inte komma, men jag uppskattar ändå att delta och det är givande trots uteblivande orgasm.

• Anonym (fredrika)
    Anonym (Elin) skrev 2019-11-22 09:53:21 följande:

Tycker såna här trådar är så sjuka. Hur många män pullar sina kvinnor till orgasm regelbundet? Utan att få nåt själv? Ingen va. Så varför skulle man runka av sin man så att han får tömma utan att själv få orgasm? För mig är det helt obegripligt. Sex har man för att få orgasm, det är hela grejen för mig. Får jag ingen orgasm är det som att ha ätit en macka utan smör och pålägg! Tack för mig.

Ytterligare ett symptom på hur sjukt samhället blivit, det är fel att göra något för sin man om man inte gör exakt samma handling tillbaka minst en gång mer än vad du gör mit honom.
  • Anonym (fredrika)
    Anonym (Jag vill.) skrev 2019-11-28 01:20:43 följande:

Men då är det ju inte jämställt om han ska höra en gång mer? Hon får mjölka min spene tills mjölken kommer, det har pigorna gjort sedan urminnes tider.

50/50 är inte längre jämställt vet du väl?
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland