Inlägg från: Anonym (Milfy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Milfy)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Anonym (Eva) skrev 2018-07-13 12:10:04 följande:

I bland när vi borde sova är någon av oss kåt eller har svårt att slappna av.

Oftas jag som har svårt att slappna av. Då brukar han krypa ner och slicka mig. Kommer ganska snabbt. Efteråt känner jag efter om han är hård. Är han det frågar jag om han vill komma. Vill han det så suger jag av honom. Men för det mesta mumlar han. Vi tar det i morgon och så sommar vi.

Om det är han som inte kan somna är det oftast för att han är kåt. Då brukar jag suga av honom. Jag blir nästa alltid också kåt av det också. Så när han kommit brukar han smeka mig. Det går fort för mig när jag har smaken av honom i munnen och han viskar upphetsande saker medan han smeker mig.

På vilket sätt hade det med tråden att göra? Var du ute efter något annat än att berätta om dig själv???
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-13 13:35:57 följande:
    Finns massor av den här typen användare som kapar trådar för att detaljerat beskriva sitt sexliv när det inte är relevant...
    Patetiskt!
  • Anonym (Milfy)
    Man 78 skrev 2018-07-17 17:45:42 följande:
    Jag kan inte se varför ditt inlägg inte skulle vara relevant för tråden?

Bara ett mer utförligt svar än ett kort: Ja

Föredömligt tycker jag men det ska ju alltid gnällas på nått.

Är ju så jävla varmt nu också....
    Komiskt. Du gnäller på den som gnäller. Och på det så har du mage att gnälla på nån som gnällde. Om du inte kan se att inlägget var fullkomligt irrelevant kanske du bör läsa trådens rubrik igen. Eller be om hjälp med det. Puss.
  • Anonym (Milfy)
    Man 78 skrev 2018-07-17 23:53:11 följande:
    Roligt att du engagerar dig, finns oändligt med trådar som inte håller sig till ämnet.

Klart man kan gnälla på gnäll, varför inte?
    Så eftersom det finns en massa trådar som inte håller sig till ämnet så är det så det är? Bländande logik och argumentation.
  • Anonym (Milfy)
    Man 78 skrev 2018-07-18 19:58:51 följande:
    Tack för komplimangerna! Du kan skicka ett PM om du vill ha några tips så slipper vi fylla tråden med ännu mera off topic prat. :)
    Du är ju inte ens kapabel att avgöra vad som är en komplimang så jag tror inte en konversation privat med dig skulle ge något alls. Jag kollar hellre gräsmattan växa.
  • Anonym (Milfy)
    Clark73 skrev 2018-07-18 20:01:38 följande:
    Åh vilken härlig tjej du verkar vara, jag hade i och för sig svarat på det med att slicka mus tills jag somna.
    Det rätta hade kanske varit att slicka mus tills hon var nöjd. Inte tills du själv somnar. Men typiskt manligt beteende.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Njuta) skrev 2018-07-19 09:37:45 följande:
    Så du föredrar yngre män? eller är det enbart jämnåriga som gäller 
    Hur så?
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 09:47:38 följande:
    Vad bitter du låter. Du måsta ha haft sex med tråkiga män du.
    Inte alls. Jag bara påpekar att det gamla klassiska manliga tänket tyvärr sitter i hos många. Hoppas inte ditt nick har något med Sverigedemokraterna att göra om det är någon form av sympati du uttrycker.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Njuta) skrev 2018-07-19 10:54:13 följande:
    Jag kom att tänka på det när jag såg din signatur 
    Jag knullar inte en ålder. Jag knullar någon som tänder mig. För mig sitter gnistan väldigt sällan i en ålder.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 14:30:30 följande:
    "Typiskt manligt beteende" låter onekligen som dåligt sällskap i sexväg för din del. Hoppas inte ditt nick har något med Milfs att göra om det är någon form av sympati du uttrycker.
    Om du inte lyssnar utan bara tolkar är ju en diskussion meningslös.
    Jag gissar att du är SD-sympatisör. Stämmer det?
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 23:48:48 följande:
    Det är så en diskussion förs framåt. Min tolkning var sprungen ur trådens ämne till skillnad från din, vilken gjorde gällande vilket parti jag sympatiserar med, något som inte hör hit. Det är samma sak som att jag skulle gissa STARKT på att du är lesbisk. Stämmer det?
    Nej det stämmer inte att jag är lesbisk. Min tes verkar stämma och den grundar sig i en del forskning så det känns skönt.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-20 09:29:45 följande:
    Läste att du var det, fast då under Milflover. Skönt konstaterande, så borde man resonera fler gånger; bara slå fast saker med att 'min tes verkar stämma' utan hänvisning till forskningen man säger sig ha. Oskönt.
    Ah borde jag tänkt på att du inte skulle koppla. Att rasister har lägre intelligens gällde det såklart.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-20 09:54:45 följande:
    Den du konverserar med är ingen rasist, nyss var det (enligt inlägg 47) manliga beteendet du avsåg och inte huruvida rasister har lägre intelligens då du skrev "Det rätta hade kanske varit att slicka mus tills hon var nöjd. Inte tills du själv somnar. Men typiskt manligt beteende."

Din argumentationsteknik, med att gå till angrepp i områden tagna ur luften, känns tvivelaktig.
    Jag förstår att du är svårt att hänga med i svängarna och kunna se att "konversationen" ändrade inriktning. Men det är okej. Vi kommer inte längre med dig så jag lämnar. Puss och kram. P.S. Röstar man på SD är det ganska svårt att hävda att man inte är rasist. Typ. Omöjligt.
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland