Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Vi är två killar och suger eller runkar varandra varje kväll innan vi ska dova oavsett hur trötta vi är.
Så eftersom det finns en massa trådar som inte håller sig till ämnet så är det så det är? Bländande logik och argumentation.
Om det behovet finns så absolut.
Du är ju inte ens kapabel att avgöra vad som är en komplimang så jag tror inte en konversation privat med dig skulle ge något alls. Jag kollar hellre gräsmattan växa.
Om en man behöver be om det så är det en varning. Går det för lång tid så tappar man kärleken. Män och kvinnor kan ha en hög sexdrift och det är inget att skämta eller skamma om för det är ett riktigt problem.
Ett förhållande är ju asexuellt eller dött eller har aldrig varit kärleksfullt om man reagerar negativt och det starkt på detta. Då är ju problemet större än att faktiskt behöva tömma sig. Nej, det är inte en kvinnas uppgift. Folk grinar väl extra illa för annat folk får det att låta som det. Blir fel fokus mellan griniga kvinnor och män istället. Att det är sexuellt gör väl saken mer laddad. Det är något varesig man vill eller inte är något som måste hända och det mer för andra mindre för vissa. Förmodligen är hemmet ojämställt och parter oense.
Meningen är ju att älska varandra och vilja varandra väl och stötta varandras olika sidor förutsatt att man fundamentalt inte skiljer sig åt och jag säger det igen...
Det är lätt att bli tillsammans men hålla ihop är det svåra. Ju längre tid ju mer djup lär man känna någon och va ärlig och hårt så håller man linjerna tydliga annars går man lätt in i ett långsiktigt nedåtgående / utgående förhållande där man lär sig förakta än skiljas åt som vänner.
Det rätta hade kanske varit att slicka mus tills hon var nöjd. Inte tills du själv somnar. Men typiskt manligt beteende.