Inlägg från: Anonym (SD 2018) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SD 2018)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Anonym (Milfy) skrev 2018-07-19 09:23:56 följande:

Det rätta hade kanske varit att slicka mus tills hon var nöjd. Inte tills du själv somnar. Men typiskt manligt beteende.

Vad bitter du låter. Du måsta ha haft sex med tråkiga män du.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-07-19 14:25:25 följande:

Inte alls. Jag bara påpekar att det gamla klassiska manliga tänket tyvärr sitter i hos många. Hoppas inte ditt nick har något med Sverigedemokraterna att göra om det är någon form av sympati du uttrycker.

"Typiskt manligt beteende" låter onekligen som dåligt sällskap i sexväg för din del. Hoppas inte ditt nick har något med Milfs att göra om det är någon form av sympati du uttrycker.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-07-19 22:15:45 följande:

Om du inte lyssnar utan bara tolkar är ju en diskussion meningslös.

Jag gissar att du är SD-sympatisör. Stämmer det?

Det är så en diskussion förs framåt. Min tolkning var sprungen ur trådens ämne till skillnad från din, vilken gjorde gällande vilket parti jag sympatiserar med, något som inte hör hit. Det är samma sak som att jag skulle gissa STARKT på att du är lesbisk. Stämmer det?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-07-20 09:07:17 följande:

Nej det stämmer inte att jag är lesbisk. Min tes verkar stämma och den grundar sig i en del forskning så det känns skönt.

Läste att du var det, fast då under Milflover. Skönt konstaterande, så borde man resonera fler gånger; bara slå fast saker med att 'min tes verkar stämma' utan hänvisning till forskningen man säger sig ha. Oskönt.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-07-20 09:41:30 följande:

Ah borde jag tänkt på att du inte skulle koppla. Att rasister har lägre intelligens gällde det såklart.

Den du konverserar med är ingen rasist, nyss var det (enligt inlägg 47) manliga beteendet du avsåg och inte huruvida rasister har lägre intelligens då du skrev "Det rätta hade kanske varit att slicka mus tills hon var nöjd. Inte tills du själv somnar. Men typiskt manligt beteende."

Din argumentationsteknik, med att gå till angrepp i områden tagna ur luften, känns tvivelaktig.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-07-20 10:05:46 följande:

Jag förstår att du är svårt att hänga med i svängarna och kunna se att "konversationen" ändrade inriktning. Men det är okej. Vi kommer inte längre med dig så jag lämnar. Puss och kram. P.S. Röstar man på SD är det ganska svårt att hävda att man inte är rasist. Typ. Omöjligt.

Nej, men däremot ter det sig svårt att föra en diskussion med någon som refererar till forskning kring ett ämne som ena stunden gäller en sak, för att i nästa sekund gälla något annat. Ingen har sagt att npgon röstar på SD heller för den delen, så ja att du lämnar är nog mer än rätt då du verkar lite förvirrad.
  • Anonym (SD 2018)

Gulligt dock att du förstärker dina inlägg i alla trådar med figurer. Pynta granen är nog det bästa som finns med julen kan jag tro haha.

Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland