Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
Det rätta hade kanske varit att slicka mus tills hon var nöjd. Inte tills du själv somnar. Men typiskt manligt beteende.
Det rätta hade kanske varit att slicka mus tills hon var nöjd. Inte tills du själv somnar. Men typiskt manligt beteende.
Inte alls. Jag bara påpekar att det gamla klassiska manliga tänket tyvärr sitter i hos många. Hoppas inte ditt nick har något med Sverigedemokraterna att göra om det är någon form av sympati du uttrycker.
Om du inte lyssnar utan bara tolkar är ju en diskussion meningslös.
Jag gissar att du är SD-sympatisör. Stämmer det?
Nej det stämmer inte att jag är lesbisk. Min tes verkar stämma och den grundar sig i en del forskning så det känns skönt.
Ah borde jag tänkt på att du inte skulle koppla. Att rasister har lägre intelligens gällde det såklart.
Jag förstår att du är svårt att hänga med i svängarna och kunna se att "konversationen" ändrade inriktning. Men det är okej. Vi kommer inte längre med dig så jag lämnar. Puss och kram. P.S. Röstar man på SD är det ganska svårt att hävda att man inte är rasist. Typ. Omöjligt.
Gulligt dock att du förstärker dina inlägg i alla trådar med figurer. Pynta granen är nog det bästa som finns med julen kan jag tro haha.