Bf 15 Juli 2018, några fler som är beräknade runt Juli som vill bolla lite tankar o bara dela med sig av sin graviditet?
Spännande! Då håller jag tummar och tår för att det sätter igång om några timmar! Berätta sen hur det gick.
Spännande! Då håller jag tummar och tår för att det sätter igång om några timmar! Berätta sen hur det gick.
Nej men åh så skönt. Tänk om du får sättas igång redan imorgon. Det skulle ju vara hur bra som helst. Undra varför de inte gör hinnsvepning här där jag går?
Fast bäst skulle det ju vara om du kommer igång av dig själv redan nu. Känner du något?
Hur många dagar har du gått över tiden?
men gud så spännande. Jag hoppas du får sättas igång, jag hajjar inte vitsen med att dom ska vänta om man nu inte orkar längre liksom! lycka till och hör av dig hur d gick.
Glömde skriva att jag tror att min slempropp gick igår. Nu på förmiddagen ganska ont i magen men mest på höger sida (?) och lite dålig i magen..... Kanske är på gång?
Mitt första barn föddes med kejsarsnitt då hon låg i säte. Jag upplevde aldrig några förvärkar el. liknande då. Jag vet inte hur det känns. Men det jag har fått förklarat för mig är att det känns som mensvärk fast värre?
Ligger på förlossningen nu. De verkar helt inställda på igångsättning i dag! :D Äntligen ska vi få vår bebis, och jag ska få slippa vara gravid mer!
Heja bebisen och heja mig!
Åh vad skönt lowhannah. Äntligen!
Har har det också hänt grejer på typ noll sekunder.
När jag vaknade så hade jag molvärk i magen vilket jag haft förut så det var inget jag reagerade på. Men sen när jag ställde mig upp så kände jag att jag var blöt i trosorna så jag gick på toaletten och såg att jag har en blodblandad lite rinnig flytning. Och helt plötsligt förvärrades molvärken ganska kraftigt. Så nu småblöder jag lite och får värkar med ca 10-15 minuters mellanrum. Hoppas hoppas att det inte avtar.
17:29 kom vår dotter ut i ett huj. 4325 gram tung och 53 cm lång. Förlossningen gick snabbt och superbra! Jag är en jävla QUEEN! Klarade hela skiten på enbart lustgas (och ett kort bad).
Nu är vi på bb och bebis ligger och myser med pappa. Mamma sitter och småäter och saknar sonen, det ska bli spännande att se hur han reagerar på att det är en bebis hemma sen. Vi ringde och pratade med honom tidigare i kväll och då lät han iaf exalterad :)
Grattis!! Bra kämpat :)
Äntligen! Tappen av stål gav vika!! ;) Grattis! :D
Men åhhhh GRATTIIIIS!! Gud vad skönt att det gick snabbt och bara lustgas de är starkt, jag hade själv bara lustgas så i know how hard it is. Glad för eran skull!!