Jojjans skrev 2018-08-22 13:26:45 följande:
Förut var jag illamående om jag inte åt, blev jag bara lite hungrig kom svimningskänslor och illamående. Nu mår jag istället illa när jag ätit, och tappar matlusten mer och mer. Vill bara ha frukt och färska svenska tomater, juice, saft. Friska sötsyrliga smaker.
Har inte haft någon molvärk innan men nu börjar växtvärken komma mer och mer. Och nån lite ilande känsla i magen. Påminner om känslan när man petar i naveln fast svagare. Kan det vara rörelser?
Brösten har börjar växa igen och magen syns svagt, men har ändå inte gått upp något i vikt. Märkligt!
Har också börjat få huvudvärk som alvedon inte biter på...någon annan som kanske har några tips?
Hur är det för er andra? Är symptomen annorlunda?
Ganska lika här. Magen putar mer denna vecka. Chefen som fick veta förra vecka sa, växer snabbt ;)
Haft molvärk denna vecka så det växer väl på där inne :)
Illamående har lagt sig, phuuu magen fortfarande bökig med luft å står still. Trött som bara den fortfarande. Somnar ofta mellan 20 och 21 hahaha. Annars har 2 dagar varit lite dryg med foglossning tyvärr.
Nån som känt av liten därinne än? Kan ju kännas tidigare när man varit gravid tidigare.