• Emhy89

BF Februari 2019

Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF Februari 2019
  • Sommarkänslor

Plussade inatt :3 väldigt svagt men ändå streck på 3 stickor de 3 dagarna som varit så enligt min mens har jag bf 19/2 så är väldigt tidigt ute! Hoppas bara allt går vägen då man är lite orolig för att man haft missfall som upptäcktes på ultraljud sist..

Ska bli kul att följa alla!!

Tänkte joina fb gruppen när de gått några få veckor till. Grattis till alla som plussat!

• mariamarre83
    Milian03 skrev 2018-06-04 12:39:10 följande:

Efter missfallet i april är man rätt nojig nu och håller koll så att det går åt rätt håll. För 7 dagar sedan stod det 1-2 och idag 2-3 så det går åt rätt håll :D

Vad kul! Grattis!! :)
  • Emhy89
    Milian03 skrev 2018-06-04 12:39:10 följande:

Efter missfallet i april är man rätt nojig nu och håller koll så att det går åt rätt håll. För 7 dagar sedan stod det 1-2 och idag 2-3 så det går åt rätt håll :D

Vad härligt! Jag är likadan och ska testa digitalt igen och om hoppas på 3+ :)
  • Anonym3145

Hejsan! Jag plussade igår och fick 2-3 på cb. Mitt första :)

• Isavanna1
    Emhy89 skrev 2018-06-04 14:17:39 följande:
    Jag vågar inte ta ett med veckoindikator, jag är hysteriskt rädd för att det inte visar vad det "ska". Jag sitter och funderar på vad jag ens ska prata med bm om innan ul. Förutom att jag håller en lämplig kost och äter vitaminer så vågar jag inte tro eller kalla mig gravid. Det sitter så djupt på något sätt att det kommer inte gå denna gången heller. Det kommer visa att det stannade av i v5-6 igen. Jag VET ju att det inte är så man ska tänka men jag kan verkligen inte hjälpa det. Jag har liksom redan börjat fundera på att beställa hem ägglossningsstickor så jag är redo till nästa gång. Är det någon sorts försvarsmekanism eller är det som jag undermedvetet vet att kroppen luras?
  • Milian03
    Emhy89 skrev 2018-06-04 14:17:39 följande:

Jag ska också ta ett till om 7 dagar och då bör det stå 3+. Sen kan man inte göra mer :)
    BF 190209
  • T90
    Isavanna1 skrev 2018-06-04 15:47:49 följande:

Jag vågar inte ta ett med veckoindikator, jag är hysteriskt rädd för att det inte visar vad det "ska". Jag sitter och funderar på vad jag ens ska prata med bm om innan ul. Förutom att jag håller en lämplig kost och äter vitaminer så vågar jag inte tro eller kalla mig gravid. Det sitter så djupt på något sätt att det kommer inte gå denna gången heller. Det kommer visa att det stannade av i v5-6 igen. Jag VET ju att det inte är så man ska tänka men jag kan verkligen inte hjälpa det. Jag har liksom redan börjat fundera på att beställa hem ägglossningsstickor så jag är redo till nästa gång. Är det någon sorts försvarsmekanism eller är det som jag undermedvetet vet att kroppen luras?

Här har du en som tänker PRECIS likadant. Samma gällande veckorna man tänker det skulle avstannat till och med.... Tyckte det kändes onödigt att skriva in mig på mvc. Ser scenariot framför mig på vul. "tyvärr det finns inget foster. Tyvärr det finns ingen hjärtaktivitet". Enda jag känner till...
  • Isavanna1
    T90 skrev 2018-06-04 17:35:12 följande:

Här har du en som tänker PRECIS likadant. Samma gällande veckorna man tänker det skulle avstannat till och med.... Tyckte det kändes onödigt att skriva in mig på mvc. Ser scenariot framför mig på vul. "tyvärr det finns inget foster. Tyvärr det finns ingen hjärtaktivitet". Enda jag känner till...

Ja med det är EXAKT så jag känner. Hur kommer man förbi det? Den här känslan?
  • T90
    Isavanna1 skrev 2018-06-04 18:23:40 följande:

Ja med det är EXAKT så jag känner. Hur kommer man förbi det? Den här känslan?

Tror inte det går... Att plötsligt bara börja tänka positivt.... Försöka lura sig själv att nu går allt bra. Nä jag behöver konkreta bevis och positiva händelser för att tro på det.
  • E88

Hej! Plussade i fredags på bim-3. BF 12/2. Detta blir vårt 3:e barn om allt går som planerat :).

Svar på tråden BF Februari 2019