Inlägg från: Sommarkänslor |Visa alla inlägg
  • Sommarkänslor

BF Februari 2019

Plussade inatt :3 väldigt svagt men ändå streck på 3 stickor de 3 dagarna som varit så enligt min mens har jag bf 19/2 så är väldigt tidigt ute! Hoppas bara allt går vägen då man är lite orolig för att man haft missfall som upptäcktes på ultraljud sist..

Ska bli kul att följa alla!!

Tänkte joina fb gruppen när de gått några få veckor till. Grattis till alla som plussat!

• Sommarkänslor
    Milian03 skrev 2018-06-05 18:50:58 följande:

Alla symptom är borta för mig. Känner mig inte ett dugg gravid...

V 4+2 men känner mig verkligen inte gravid. :/ fler som inte har några symtom?

Jag har inga! Trött är väl de enda men de är jag i vanliga fall också. Ska till bm på måndag så hoppas verkligen de inte blivit något fel. Känns så konstigt när alla pratar om ömma bröst, har inte haft de alla :/
  • Sommarkänslor

Åååh har i 3 dagar haft en JÄTTELJUS brun flytning! Någon annan som upplevt detta? Är väldigt orolig av mig men barnmorskan sa att de bara va och avvakta tills jag skulle göra första ul i juli, ska man gå här o undra så länge om allt är okej? Inte känt mer än att jag har halsbränna och kissar mycket men de sitter fortfarande i så håller tummarna för att detta är normalt :3 blir galen!

Är i vecka 5 nu föresten :3

• Sommarkänslor

Hur går det för alla här inne? :)

Har ni blivit av eller fått nya symptom ? :)

Är nu i vecka 14 och Har själv nyss vart iväg på kub i veckan o allt såg fint ut va de kunde se och en väldigt livlig liten där inne! Så maffigt att se något stutsa runt så i en fast man inte känner någonting även om det är i ens egen kropp! :O

Nu är längtan till RUL i september för att se lillen igen <3

Svar på tråden BF Februari 2019