BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Jag har också plussat, på morsdag, väntade någon dag extra för att få plusset just den dagen. Jag och min sambo har försökt över ett år och dessutom påbörjat en utredning, inget fel på någon av oss. Men så kom det efterlängtade plusset men nu går jag endast runt och är orolig som så många andra här. Jag tar tempen varje morgon enligt natural cykels rekomendatioer, hög temp= det ser bra ut. Lika nervös varje morgon. Bf 2/2
Om jag e gravid har jag bf 8/2, min sambos födelsedag ????????
Alla symptom är borta för mig. Känner mig inte ett dugg gravid...
V 4+2 men känner mig verkligen inte gravid. :/ fler som inte har några symtom?
Alla symptom är borta för mig. Känner mig inte ett dugg gravid...
V 4+2 men känner mig verkligen inte gravid. :/ fler som inte har några symtom?
Hej, hänger gärna på här! Har BF 7/2. Jag har en 11-åring sedan tidigare, men detta blir makens första barn :)
Hej, hänger gärna på här! Har BF 7/2. Jag har en 11-åring sedan tidigare, men detta blir makens första barn :)
Jag har inga! Trött är väl de enda men de är jag i vanliga fall också. Ska till bm på måndag så hoppas verkligen de inte blivit något fel. Känns så konstigt när alla pratar om ömma bröst, har inte haft de alla :/
Lite samma för mig! Bf 8/2 och har en 10 åring och en snart 5- åring å blir min sambos första barn :) hur gammal e du? Jag e 36
Vad roligt att du är i liknande situation! Har ni försökt länge? Jag är 38 och vi har försökt i ganska exakt ett år. Gjorde utredning i december som inte visade på några fel, vi hade tänkt köra igång med IVF till hösten om vi inte plussat innan, men nu gjorde vi ju det :)
Alltså vi blev gravida väldigt tidigt i förhållandet å beslutade oss då för abort, men fostret hade troligen slutat leva före enl bm. Så sen efter ett halvår började vi sluta skydds oss och har fått ett tidigt missfall. Så vi får se hur detta går... vilken del av landet bor du? Jag bor söder