Bim 4/5, någon annan som planerar syskon?
Haha ja min med! Han är som världens filbunke med allt medan jag är stormigaste havet med världens humör och tankar som far och flyger i hjärnan.. :D haha ja precis! Konsekvenstänk bör man ha!
Haha ja jag ville bara trycka upp min fina söta bebis i deras ansikten och säga att jag klarar det superbra oavsett ålder och om det var planerat eller ej!
Hahaha ja! Det är det som är så sjukt! Det skulle ju vara helt fantastiskt!! Här sitter vi och analyserar medan vi i själva verket kanske redan är gravida.. iiih så spännande! Jag är så himla taggad!! Åh då är det ju typ bara en vecka kvar?! Wow så spännande!! Åh jag vet inte, jag tror jag kanske provar nästa helg :D
Haha ja!! Vem vet! Hoppas verkligen! Önskar bara att jag kände något mer än det lilla jag gör, försöker att inte leta efter något utan låter såfall känslan tala för sig själv - men ja, ibland är det svårt att avgöra faktiskt. Så lätt att inbilla sig saker! Speciellt när man så gärna vill känna!
Nästa helg alltså! Wow.. Så nära men ändå så långt ifrån innan vi vet. Haha.. Man vill ju veta nu!!!! (Jag har inget superbra tålamod med att vänta med saker..)