• Anonym (Trekanten)

Trekant.

Hej. Min pojkvän vill att vi ska ha en trekant, 2 killar och sen jag. Han säger att det är för att han vill se mig njuta. Har aldrig haft en trekant innan och vet inte riktigt om jag vågar. I fantasin är det såklart sexigt men så fort jag tänker djupare på det blir jag ?rädd?. Han vill även att jag ska ha sex med en annan kille medans min pojkvän ska titta på. Jag blir typ rädd av tanken att han ska lämna mig efter. Jag är öppen för förslag och jag tackar inte nej än. Men om det finns någon som har varit med om detta så kanske du/ni kan hjälpa mig? Och om det finns någon kille som känner likadant kanske du kan förklara för mig vad som menas? Är det ett test, kommer han lämna mig efter?

• Svar på tråden Trekant.
  • Anonym (Man1981)

Hade en ensam helg på hotell i helgen och vi pratade lite snusk med varandra. Hon ville bland annat att vi skulle kolla på lite porr tillsammans och att det skulle vara trekanter. Hon blev oerhört kåt och våt av detta, exempelvis när en tjej blev tagen både vaginalt och i munnen samtidigt så sa hon att hon inte skulle tacka nej till att få uppleva det. Det var även klipp där tjejen blev dubbelpenetrerad och hon kom nästan av att bara kolla på klippet.  Vi låg väl och tog på oss själv samtidigt som vi kollade på filmen och hon kunde liksom inte fortsätta röra sig för då skulle hon komma direkt, så hon fick avbryta för att hålla sig för att kunna dra ut på tiden lite till. Vi är nog överens om att det kan hända om tillfället är det rätta men att det kan vara svårt att hitta en kandidat. Får hon välja ska han vara lite äldre, typ 45-50 och estetiskt tilltalande, någon yngre förmåga var hon inte intresserad av. 

• CTP

Mitt tips är att ni ska ta det lugnt....
    Nu vet jag inte hur långt ni har kommit eller vad ni gillar.
    Min exman var väldigt intresserad av detta men jag var inte så intresserad av det i början.
    Men han/vi lät det hela växa fram i många olika steg.
    Det kunde vara allt från att när vi var ute på krogen så dansade jag med andra främmande killar medan han tittade. Vi var på krogen ihop på annan ort där vi låtsades bara vara bekanta och andra fick stöta på mig(oftast var jag lite mer utmanande klädd än normalt). Vi hade bra killkompisar som vi badade bastu mm med(då i handduk) men vid senare tillfällen så blev det att jag visade mer.
    Från den dagen min exman berättade tills vi hade med någon annan(hans kompis) tog ca 3 år

Vi hade väldigt kul!
    Men detta var vi

• Anonym (Man1981)
    CTP skrev 2022-09-04 15:16:16 följande:

Mitt tips är att ni ska ta det lugnt....
    Nu vet jag inte hur långt ni har kommit eller vad ni gillar.
    Min exman var väldigt intresserad av detta men jag var inte så intresserad av det i början.
    Men han/vi lät det hela växa fram i många olika steg.
    Det kunde vara allt från att när vi var ute på krogen så dansade jag med andra främmande killar medan han tittade. Vi var på krogen ihop på annan ort där vi låtsades bara vara bekanta och andra fick stöta på mig(oftast var jag lite mer utmanande klädd än normalt). Vi hade bra killkompisar som vi badade bastu mm med(då i handduk) men vid senare tillfällen så blev det att jag visade mer.
    Från den dagen min exman berättade tills vi hade med någon annan(hans kompis) tog ca 3 år

Vi hade väldigt kul!
    Men detta var vi

Vet inte om detta var menat till mig eller TS dock. 

Vi kommer inte rusa in i något, jag berättade min fantasi för henne för ganska precis ett år sedan. Första gången tyckte hon det lät lite konstigt att jag ville se henne med någon annan. Några veckor senare så erkände hon att hon fantiserat om att ligga med någon annan än mig. Nu har hon accepterat att jag tänker så och har blivit lite mera nyfiken och ställer frågor om jag vill delta, om han får komma i hennes mun eller spruta i henne osv. Hon tycker helt klart det låter intressant och något hon skulle ställa upp på om rätt tillfälle kommer. Om hon ställer dessa frågor för att tända mig (eller sig själv) eller om hon sonderar vad jag är okej med vet jag ej. Vi är nog överens om att det inte blir någon bekant vi bjuder in och ej heller någon från våran mindre stad då hon är lite av en offentlig person här, hon vill inte att det ska spridas några rykten eller komma ut att vi inte är helt monogama. 

• CTP
    Anonym (Man1981) skrev 2022-09-04 19:02:11 följande:

Vet inte om detta var menat till mig eller TS dock. 

Vi kommer inte rusa in i något, jag berättade min fantasi för henne för ganska precis ett år sedan. Första gången tyckte hon det lät lite konstigt att jag ville se henne med någon annan. Några veckor senare så erkände hon att hon fantiserat om att ligga med någon annan än mig. Nu har hon accepterat att jag tänker så och har blivit lite mera nyfiken och ställer frågor om jag vill delta, om han får komma i hennes mun eller spruta i henne osv. Hon tycker helt klart det låter intressant och något hon skulle ställa upp på om rätt tillfälle kommer. Om hon ställer dessa frågor för att tända mig (eller sig själv) eller om hon sonderar vad jag är okej med vet jag ej. Vi är nog överens om att det inte blir någon bekant vi bjuder in och ej heller någon från våran mindre stad då hon är lite av en offentlig person här, hon vill inte att det ska spridas några rykten eller komma ut att vi inte är helt monogama. 

I grund o botten så var det menat till TS, men alla som läser får ju givetvis ta del av min erfarenhet om ämnet.
    Det jag menar är att lek fram det, vi gjorde massor av knas när vi "lekte" fram det.
    Men små oskyldiga saker som att öppna dörren och ta emot paket i bara T-shirt och spela förvånad eller gå runt utan bh i ett tunt linne när försäljare,hantverkare mm är hemma. Ha rollspel och leka fram det för att vänja dig vid tanken.

Att vi valde en kompis till oss att göra det första gången med(flera andra gånger med för den delen) var att vi umgicks väldigt tajt och hade mycket gemensamt...

Min exman var väldigt drivande i början sen var det nog jag som var mer drivande men vi båda gillade detta mycket.

OCH NEJ vi gick inte isär på grund av att någon träffade någon annan utan det berodde på helt andra omständigheter
  • kire

Mina erfarenheter av trekanter är enbart positiva, i de flesta fall MMF och det är min absoluta favorit också, så många möjligheter...

Varit både den som bjudit in och i många fall "extramannen". Har profil på BC och är man välutrustad och har bra bilder kommer det alltid mycket meddelanden från par, väldigt många par när de väl söker någon ren sexpartner har det som sökkriterium, att mannen ska vara välutrustad.

Mitt råd är gör det men välj man noga. Många fattar inte. vad  själva grunden för en trekant är, att relationen är med ett par - inte kvinnan och att man som "gäst" också är ett redskap för paret att förverkliga sin gemensamma idé. 

• Anonym (Maggan)

Min man tjatade länge om detta, och vid ett tillfälle på en Ålandskryssning gjorde jag slag i saken (var ganska full för annars skulle jag troligen inte våga). Jag tog med mig två yngre killar till hytten. Min man var med för att titta på. Killarna bokstavligen hoppade på mig i hytten och knullade mig besinningslöst i mer än en timme medans min man storögt fick titta på. Dom turades om och ta mig och Jag både sög och fick analt, något som jag inte ens gjort med min man. Det gjorde lite ont men jag blev kåt av att se min mans avundsjuka blickar. Jag kom själv två gånger och fick rejäla sprut av båda killarna innan de var klara. Killarna var snälla men själva sexet var ganska hårdhänt som en porrfilm vilket var speciellt jobbigt för min man att se. Han mådde skitdåligt efteråt och jag hade självklart dåligt samvete. När vi pratat om det efteråt blev nästan förbannad över att jag kom när jag var med dem och att jag lät dom ta mig analt. Så jag rekommenderar inte att nu gör som oss utan istället väljer några killar både du o fin kille känner och har förtroende för, samt att ni har klara gränser bestämda innan ni gör det. Vi har inte gjort det igen.

• Anonym (Man1981)
    Anonym (Maggan) skrev 2022-09-06 10:43:54 följande:

Min man tjatade länge om detta, och vid ett tillfälle på en Ålandskryssning gjorde jag slag i saken (var ganska full för annars skulle jag troligen inte våga). Jag tog med mig två yngre killar till hytten. Min man var med för att titta på. Killarna bokstavligen hoppade på mig i hytten och knullade mig besinningslöst i mer än en timme medans min man storögt fick titta på. Dom turades om och ta mig och Jag både sög och fick analt, något som jag inte ens gjort med min man. Det gjorde lite ont men jag blev kåt av att se min mans avundsjuka blickar. Jag kom själv två gånger och fick rejäla sprut av båda killarna innan de var klara. Killarna var snälla men själva sexet var ganska hårdhänt som en porrfilm vilket var speciellt jobbigt för min man att se. Han mådde skitdåligt efteråt och jag hade självklart dåligt samvete. När vi pratat om det efteråt blev nästan förbannad över att jag kom när jag var med dem och att jag lät dom ta mig analt. Så jag rekommenderar inte att nu gör som oss utan istället väljer några killar både du o fin kille känner och har förtroende för, samt att ni har klara gränser bestämda innan ni gör det. Vi har inte gjort det igen.

Det låter som ni inte bestämt regler för vad du kunde göra och att det var därför det gick lite galet. Din man har en del i detta eftersom han var pådrivande tycker jag. Att han blev svartsjuk är inget konstigt, jag antar att det är speciellt att se sin kvinna knulla med andra. Jag tänker att ni skulle pratat innan vad som var okej att göra, suga, spruta i, analt eller varför inte bara kyssar på munnen och har han sagt okej till det då kan han inte komma och klaga sedan heller. Att du kom tänker jag han inte kan säga något om men utan snarare vad du gjorde eller lät dem göra. Kommunikation är viktigt, regler lika så. 

Har han slutar tjata på dig om detta? Skulle du vilja göra det igen? Skulle du gjort något annorlunda en annan gång? 

• Anonym (Maggan)
    Anonym (Man1981) skrev 2022-09-06 18:42:04 följande:

Det låter som ni inte bestämt regler för vad du kunde göra och att det var därför det gick lite galet. Din man har en del i detta eftersom han var pådrivande tycker jag. Att han blev svartsjuk är inget konstigt, jag antar att det är speciellt att se sin kvinna knulla med andra. Jag tänker att ni skulle pratat innan vad som var okej att göra, suga, spruta i, analt eller varför inte bara kyssar på munnen och har han sagt okej till det då kan han inte komma och klaga sedan heller. Att du kom tänker jag han inte kan säga något om men utan snarare vad du gjorde eller lät dem göra. Kommunikation är viktigt, regler lika så. 

Har han slutar tjata på dig om detta? Skulle du vilja göra det igen? Skulle du gjort något annorlunda en annan gång? 

Ja, jag kan visserligen tänka mig bli knullad av andra killar igen men min man är kluven. Han blir både kåt och upphetsad men också väldigt svartsjuk. Jag har lite kontakt (i hemlighet) med en av killarna från färjan och han vill att vi ska träffas igen och dom vill gärna filma det också, något som jag inte är särkilt sugen på eftersom man vet aldrig hur det kan spridas. Det skulle bli alldeles för jobbigt för både min man och vår familj. killarna har dessutom en tredje kompis som vill vara med. Tanken på tre killar är visserligen spännande men jag tror inte min man går med på det. killen har nämnt vad han och kompisarna vill göra med mmig och jag tror inte heller att killarna kommer att ta någon hänsyn till hans önskemål och röda linjer.,Dessutom finns alltid risken att jag blir gravid. Känner inte att det är värt det även om jag är lite sugen. Min man vet inte att jag har kontakt med en av killarna.

• Man 78
    Anonym (Maggan) skrev 2022-09-06 22:54:13 följande:

Ja, jag kan visserligen tänka mig bli knullad av andra killar igen men min man är kluven. Han blir både kåt och upphetsad men också väldigt svartsjuk. Jag har lite kontakt (i hemlighet) med en av killarna från färjan och han vill att vi ska träffas igen och dom vill gärna filma det också, något som jag inte är särkilt sugen på eftersom man vet aldrig hur det kan spridas. Det skulle bli alldeles för jobbigt för både min man och vår familj. killarna har dessutom en tredje kompis som vill vara med. Tanken på tre killar är visserligen spännande men jag tror inte min man går med på det. killen har nämnt vad han och kompisarna vill göra med mmig och jag tror inte heller att killarna kommer att ta någon hänsyn till hans önskemål och röda linjer.,Dessutom finns alltid risken att jag blir gravid. Känner inte att det är värt det även om jag är lite sugen. Min man vet inte att jag har kontakt med en av killarna.

Låter som en komplicerad situation. 
  • Anonym (Maggan)
    Man 78 skrev 2022-09-06 22:57:43 följande:
    Låter som en komplicerad situation. 
    Nej, det är inte så så värst komplicerat. Min man tjatade att jag skulle göra det, och till slut gjorde jag det. Det blev lite mer avancerat och grovt än vad han först föreställt sig men han blev rejält upphetsad av att se mig göra det. Samtidigt blev han så klart svartsjuk men det är helt naturligt. Han såg ju att jag njöt och kom med killarna och lät dem tänja rejält på mina egna gränser, något som jag erkänt för min man. OM hans kåthet och önskan övervinner svartsjukan så är jag redo att göra det igen, och då med alla tre killarna, och på mina och killarnas premisser. MEN om han inte vill så avstår jag. Det har jag lovat. Jag vill ju inte riskera äktenskap och familj för lite sex.
Svar på tråden Trekant.