Anonym (Man1981) skrev 2022-09-04 19:02:11 följande:
Vet inte om detta var menat till mig eller TS dock.
Vi kommer inte rusa in i något, jag berättade min fantasi för henne för ganska precis ett år sedan. Första gången tyckte hon det lät lite konstigt att jag ville se henne med någon annan. Några veckor senare så erkände hon att hon fantiserat om att ligga med någon annan än mig. Nu har hon accepterat att jag tänker så och har blivit lite mera nyfiken och ställer frågor om jag vill delta, om han får komma i hennes mun eller spruta i henne osv. Hon tycker helt klart det låter intressant och något hon skulle ställa upp på om rätt tillfälle kommer. Om hon ställer dessa frågor för att tända mig (eller sig själv) eller om hon sonderar vad jag är okej med vet jag ej. Vi är nog överens om att det inte blir någon bekant vi bjuder in och ej heller någon från våran mindre stad då hon är lite av en offentlig person här, hon vill inte att det ska spridas några rykten eller komma ut att vi inte är helt monogama.
I grund o botten så var det menat till TS, men alla som läser får ju givetvis ta del av min erfarenhet om ämnet.
Det jag menar är att lek fram det, vi gjorde massor av knas när vi "lekte" fram det.
Men små oskyldiga saker som att öppna dörren och ta emot paket i bara T-shirt och spela förvånad eller gå runt utan bh i ett tunt linne när försäljare,hantverkare mm är hemma. Ha rollspel och leka fram det för att vänja dig vid tanken.
Att vi valde en kompis till oss att göra det första gången med(flera andra gånger med för den delen) var att vi umgicks väldigt tajt och hade mycket gemensamt...
Min exman var väldigt drivande i början sen var det nog jag som var mer drivande men vi båda gillade detta mycket.
OCH NEJ vi gick inte isär på grund av att någon träffade någon annan utan det berodde på helt andra omständigheter