• Anonym (Trekanten)

Trekant.

Hej. Min pojkvän vill att vi ska ha en trekant, 2 killar och sen jag. Han säger att det är för att han vill se mig njuta. Har aldrig haft en trekant innan och vet inte riktigt om jag vågar. I fantasin är det såklart sexigt men så fort jag tänker djupare på det blir jag ?rädd?. Han vill även att jag ska ha sex med en annan kille medans min pojkvän ska titta på. Jag blir typ rädd av tanken att han ska lämna mig efter. Jag är öppen för förslag och jag tackar inte nej än. Men om det finns någon som har varit med om detta så kanske du/ni kan hjälpa mig? Och om det finns någon kille som känner likadant kanske du kan förklara för mig vad som menas? Är det ett test, kommer han lämna mig efter?

• Svar på tråden Trekant.
  • Anonym (hej)

Jag är en kille och jag vill gärna prova det

• Anonym (Mike)

Vi är i samma situation också, jag som man vill ha trekant med min fru.

Mest för att jag vet hur mycket hon älskar sex och att jag tycker det är extremt sexigt.

Men frugan vill inte säger hon :(

Jag vill ta en en extra man vill se henne med honom och hon mellan oss och framför och bakom.

Hoppas det släpper någon dag :)

• Anonym (Mike)

Vi är i samma situation också, jag som man vill ha trekant med min fru.

Mest för att jag vet hur mycket hon älskar sex och att jag tycker det är extremt sexigt.

Men frugan vill inte säger hon :(

Jag vill ta en en extra man vill se henne med honom och hon mellan oss och framför och bakom.

Hoppas det släpper någon dag :)

• Anonym (Marie)

Jag är tjej och provat med två killar,jag tyckte det var underbart skönt,och något jag njöt av var ju att båda killarna var bi så det blev att alla låg med alla,jag kan tänka mig att göra det igen.

• Tom Araya

Jag har haft trekanter där vi varit två killar som tagit hand om en tjej.
    Det var spännande och gav mycket möjligheter. Ingen har nog ångrat det.

• Anonym (JB)

Jag tänder på denna tanke men det är ännu bara en fantasi för mig.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Man1981)

Vi har diskuterat trekant här hemma och jag har en fantasi om att se min tjej ligga med någon annan och när jag berättade detta så ?erkänner? hon att hon också fantiserat om det, dvs att hon har sex med andra men att jag finns med på ett hörn, hon vill inte göra något själv med någon. Så endera att jag bara tittar på eller att jag deltar aktivt. Vi diskuterade detta ganska ingående igår kväll och den stora frågan är nog hur vi ska hitta någon lämplig kandidat. Hon vill inte att vi ska söka i vår lilla stad med risk för att det skulle komma ut som ett rykte att vi ligger med andra utan hon vill göra detta på annan ort och det har jag inget emot. Vi får väl se hur det utvecklar sig, spännande dock att efter så många år tillsammans kunna ändra inställning till att enbart vara med varandra till att öppna upp för att bjuda in andra utan att för den delen äventyra förhållandet. Jag hoppas vi båda får uppleva detta i nära framtid.

Han 40, hon 38 år i detta fall. Och nej, vi kommer inte ta kontakt med någon här på FL!

• Anonym (Man33)

Jag och min sambo hade trekant med en vän till mig. Jag gick länge och tyckte det skulle vara hett att se henne ligga med någon annan och hon var med på det och skulle verkligen vilja pröva 2 killar samtidigt. Vi pratade om detta till och från under 2 års tid. Vi hade tidigt bestämt oss för att min bästa kompis skulle vara med som inte bodde i vår stad längre. Jag hade hintat honom om detta och när han var på besök en helg gjorde vi det. Riktigt nice tyckte alla 3 att det var och vi kommer snart göra det igen. Tyckte det var rätt skönt att göra det med en kompis som man vet vart man har.

Svar på tråden Trekant.