• Anonym (Trekanten)

Trekant.

Hej. Min pojkvän vill att vi ska ha en trekant, 2 killar och sen jag. Han säger att det är för att han vill se mig njuta. Har aldrig haft en trekant innan och vet inte riktigt om jag vågar. I fantasin är det såklart sexigt men så fort jag tänker djupare på det blir jag ?rädd?. Han vill även att jag ska ha sex med en annan kille medans min pojkvän ska titta på. Jag blir typ rädd av tanken att han ska lämna mig efter. Jag är öppen för förslag och jag tackar inte nej än. Men om det finns någon som har varit med om detta så kanske du/ni kan hjälpa mig? Och om det finns någon kille som känner likadant kanske du kan förklara för mig vad som menas? Är det ett test, kommer han lämna mig efter?

• Svar på tråden Trekant.
  • Anonym (M)

Har haft trekant en gång (två killar, jag är tjej). Ingen romantisk relation till någon av dem, men kände båda rätt bra. Hade roligt och det var nice och skönt. Men,vet inte om jag skulle vilja göra det i en relation. Är i samborelation nu och vi har pratat om det,- Vi är väldigt trygga med varandra och har bra sex och kan prata öppet och ärligt. Så det är nog steg 1, om du inte känner att du kan prata med din kille om detta helt öppet och ärligt, dina farhågor inkluderade, så är det nog ingen bra grej att göra.

• Anonym (Göran)

Jag tycker inte du göra det. Du kommer kanske att ångra det. Din kille är porrskadad. Dumpa honom han är inte bra för dig

• Bara1man

Nån man som befinner sig i Luleå runt 17 maj som skulle tänka sig att träffa ett par över några öl på hotell för att se vad som händer!

Nyfiken
  • Anonym (Göran)

Jag tycker att du ska avstå. Det är kanske en sexig fantasi du har, men låt det bara bli en fantasi. Konstig kille du har som vill att en annan kille ska ha sex med dig. Låt dig inte övertalas. Tjatar han så gör slut. I ett förhållande ska man känna sig trygg o bekväm.

• Anonym (Åke Jimmyson)
    Anonym (M) skrev 2018-04-13 16:15:52 följande:

Har haft trekant en gång (två killar, jag är tjej). Ingen romantisk relation till någon av dem, men kände båda rätt bra. Hade roligt och det var nice och skönt. Men,vet inte om jag skulle vilja göra det i en relation. Är i samborelation nu och vi har pratat om det,- Vi är väldigt trygga med varandra och har bra sex och kan prata öppet och ärligt. Så det är nog steg 1, om du inte känner att du kan prata med din kille om detta helt öppet och ärligt, dina farhågor inkluderade, så är det nog ingen bra grej att göra.

Körde ni utan gummi, fick dom spruta i dig?
    Jag brukar köra det säkra och pumpa ut det utanför även fast jag kör med gummi bara för att vara på säkra sidan.
    Men ibland gör man undantag bara för att det är skönt att komma i :)
  • Anonym (Djävulens)
    Anonym (Hmmm) skrev 2018-04-13 15:55:49 följande:
    Har också haft trekant med en KK. I min bok så är det en avsevärd skillnad på att testa sådant med just en KK kontra en person man lever i stadigvarande relation med... helt andra känslor kan komma i spel och i gungning...

just sayin'
    Kanske det. Själv var  jag ju som sagt kär, bara tanken på att ha sexuellt umgänge med någon annan istället för honom - medans han var där, dessutom, var hemsk.
  • Charmtrollet

Hej

Vi är exakt i samma situation.

Jag och min vän (tjej) vill träffa +1 eller +2 där jag kan dp henne m.m. Vi har aldrig tidigare gjort det men väldigt nyfikna. Kanske kan vi hjälpas åt?

• Richard1986

Vi har haft flera trekanter, både med extra man och extra kvinna. Det är inte alls lika glamouröst i verkligheten som på film. Mest trång och bökigt. Att ha en till i sängen är jobbigare än att ha 2 till. Det är ju en till person att ta hänsyn till. Är det 2 till så blir ju ingen riktigt "utanför". Det gäller att alla klickar och ingen känner sig obekväm.

Känslomässigt är det lättare att göra det med en kk där det inte finns några andra band än de rent sexuella. Ska man göra det med sin kärlek så gäller det verkligen att ingen är svartsjuk. Det är lätt att säga men när man väl är i situationen och får se den man älskar ha samlag med och kanske ge oralsex till / få oralsex av någon annan så är det många som inte trodde de skulle bli svartsjuka som blir det iallafall. Så man tar alltid en risk och det gäller att både prata igenom saken på förhand och att man kan ventilera det efteråt med sin partner om man blir obekväm.

Och viktigast av allt (förutom 100 % öppen kommunikation). Enas om några glasklara regler som alla känner sig bekväma med och håll er till det !

• Selenagomez112
    Charmtrollet skrev 2018-05-20 10:50:58 följande:

Hej

Vi är exakt i samma situation.

Jag och min vän (tjej) vill träffa +1 eller +2 där jag kan dp henne m.m. Vi har aldrig tidigare gjort det men väldigt nyfikna. Kanske kan vi hjälpas åt?

Är ganska ny här vet inte om man kan skicka meddelande till varandra, men gör de så kan vi kanske hjälpas åt
  • Anonym (snubbe)

Jag har aldrig haft trekant med två killar en tjej men testat med 2 tjejer 2 ggr, vi gjorde 2 försök men sen tappade de intresset.

Det är bättre på film än i verkligheten. Jag pallade inte med det, jag blev alldeles för upphetsad. Jag sprutade för fort flera gånger på raken vid bägge tillfällena, och det blev väldigt lite av själva grejen. Ett par sekunders dubbelsugande...sprut. Fick stånd igen, kanske en halvminuts knullande-sprut, och upprepat en tredje gång och sedan var kuken död. Vi gjorde ett nytt försök några dagar efter med samma resultat.

Så det är inget jag rekommenderar annat än som fantasi. På riktigt skäms man mest.

Svar på tråden Trekant.