Trekant.
Min man tjatade länge om detta, och vid ett tillfälle på en Ålandskryssning gjorde jag slag i saken (var ganska full för annars skulle jag troligen inte våga). Jag tog med mig två yngre killar till hytten. Min man var med för att titta på. Killarna bokstavligen hoppade på mig i hytten och knullade mig besinningslöst i mer än en timme medans min man storögt fick titta på. Dom turades om och ta mig och Jag både sög och fick analt, något som jag inte ens gjort med min man. Det gjorde lite ont men jag blev kåt av att se min mans avundsjuka blickar. Jag kom själv två gånger och fick rejäla sprut av båda killarna innan de var klara. Killarna var snälla men själva sexet var ganska hårdhänt som en porrfilm vilket var speciellt jobbigt för min man att se. Han mådde skitdåligt efteråt och jag hade självklart dåligt samvete. När vi pratat om det efteråt blev nästan förbannad över att jag kom när jag var med dem och att jag lät dom ta mig analt. Så jag rekommenderar inte att nu gör som oss utan istället väljer några killar både du o fin kille känner och har förtroende för, samt att ni har klara gränser bestämda innan ni gör det. Vi har inte gjort det igen.