• Anonym (Trekanten)

Trekant.

Hej. Min pojkvän vill att vi ska ha en trekant, 2 killar och sen jag. Han säger att det är för att han vill se mig njuta. Har aldrig haft en trekant innan och vet inte riktigt om jag vågar. I fantasin är det såklart sexigt men så fort jag tänker djupare på det blir jag ?rädd?. Han vill även att jag ska ha sex med en annan kille medans min pojkvän ska titta på. Jag blir typ rädd av tanken att han ska lämna mig efter. Jag är öppen för förslag och jag tackar inte nej än. Men om det finns någon som har varit med om detta så kanske du/ni kan hjälpa mig? Och om det finns någon kille som känner likadant kanske du kan förklara för mig vad som menas? Är det ett test, kommer han lämna mig efter?

• Svar på tråden Trekant.
  • punktslash

Spännande fantasi som sagt, men jag tror att för de flesta är det säkrast om det förblir en just en (gemensam) fantasi. Du känner dig ju tveksam, så då tycker jag verkligen inte att ni ska gå vidare med att förverkliga det.

• Anonym (Micke)

Mitt råd är att du tackar nej.  Risk för att det är bluff är uppenbar.
    Du går med på det och han anklagar dej för en slampa. sjuk kille.

• Anonym (Hmmm)

Hur gamla är ni, och hur länge har ni varit tillsammans? Inte för att har betydelse i sak, men det kan ha...

Fantasier är en sak, att sedan leva ut dessa är en annan. Det klassiska rådet är ju att det är klokt att prata igenom detta ordentligt innan. Varför?Vad kan hända?Vad gör vi om X händer? om Y händer? Vem ska välja den tredje parten? Du eller din kille? Vem är det? Främling?"Bekant"?

Finns det tveksamheter innan så bör man nog avstå, uppstår det tveksamheter under akten så bör man nog avbryta.

Nog för att det finns par som testar, och ägnar sig åt detta i sitt sexliv och alles is gut så ska man nog inte vara alltför blåögd och naiv och tro att det bara är "tuta och kör". Det gäller nog att man har en väldigt trygg och stabil relation i grunden, och att sexlivet är bra, och att detta är något som skall "krydda" något som redan är bra. Det är sällan en bra grej att genomföra för att "fixa" något som inte är bra...

Om du oroar dig för att det är ett test, eller vad din pojkvän skall tycka om dig (efteråt) så är det väl precis de känslorna ni måste prata om och bottna i.

Vill inte måla fa'n på väggen. Men läser i lokalblaskan om en yngling som står åtalad för våldtäkter och koppleri. Han har låtit "okända" män ha sex med sin "flickvän" mot betalning.

• TriC

Det faktum att han vill att andra män har sex med dig antyder att han inte älskar dig särskilt mycket. Den kvinna man älskar vill man inte dela med andra män!

Och ja....det finns en risk att han efteråt kommer tycka att du är slampig som gick med på detta, även om han inte inser det nu.

• Anonym (Milflover)
    TriC skrev 2018-04-13 13:40:54 följande:

Det faktum att han vill att andra män har sex med dig antyder att han inte älskar dig särskilt mycket. Den kvinna man älskar vill man inte dela med andra män!

Och ja....det finns en risk att han efteråt kommer tycka att du är slampig som gick med på detta, även om han inte inser det nu.

Det är så du ser på det men ge fan i att föra talan för alla om saker du inte vet ett skit om.
  • Anonym (Mongo)
    Anonym (Micke) skrev 2018-04-13 13:13:55 följande:

Mitt råd är att du tackar nej.  Risk för att det är bluff är uppenbar.

Du går med på det och han anklagar dej för en slampa. sjuk kille.

Det finns INGET i TS text som ger stöd för dina påståenden. Är det någon som är sjuk så är det du med dina slutsatser.
  • Anonym (Djävulens)

Min fd kk älskade trekanter med mig så har gjort det några gånger. Har haft 1 utan kkn. Alltid man man kvinna. Mycket jobb, dålig lön.
    Mitt råd: låt det förbli en fantasi. Enligt min erfarenhet är verkligheten inte lika rolig. 

• Anonym (Cleo)
    Anonym (Djävulens) skrev 2018-04-13 14:28:19 följande:

Min fd kk älskade trekanter med mig så har gjort det några gånger. Har haft 1 utan kkn. Alltid man man kvinna. Mycket jobb, dålig lön.
    Mitt råd: låt det förbli en fantasi. Enligt min erfarenhet är verkligheten inte lika rolig. 

Vad var det som gjorde att du gjorde om det fler gånger om du inte gillade det? Dömer inte, är bara nyfiken!

Till TS: Skulle du få välja den andre killen, eller gör din kille det i så fall?
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Djävulens) skrev 2018-04-13 14:28:19 följande:

Har också haft trekant med en KK. I min bok så är det en avsevärd skillnad på att testa sådant med just en KK kontra en person man lever i stadigvarande relation med... helt andra känslor kan komma i spel och i gungning...

just sayin'
  • Anonym (Djävulens)
    Anonym (Cleo) skrev 2018-04-13 15:23:59 följande:
    Vad var det som gjorde att du gjorde om det fler gånger om du inte gillade det? Dömer inte, är bara nyfiken!

Till TS: Skulle du få välja den andre killen, eller gör din kille det i så fall?
    Jag var galet kär. 
    Han älskade trekanterna och han trodde att jag också gjorde det, jag var rädd att han skulle sluta träffa mig om jag berättade att jag inte ville ha fler trekanter.  Kanske låter fånigt och desperat, men jag var bara så löjligt kär, haha... 

Trekanten utan kkn var för att jag tänkte att fantasin kanske skulle kunna vara bättre om jag inte hade några större känslor för någon av männen, ville ta chansen helt enkelt, se vad som kunde hända. Hade perfekt kemi med den ena så hade ju de bästa förutsättningarna, men återigen var den andra bara i vägen, hade han inte varit där hade sexet varit grymt. 
Svar på tråden Trekant.