Inlägg från: Anonym (Djävulens) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Djävulens)

Trekant.

Min fd kk älskade trekanter med mig så har gjort det några gånger. Har haft 1 utan kkn. Alltid man man kvinna. Mycket jobb, dålig lön.
    Mitt råd: låt det förbli en fantasi. Enligt min erfarenhet är verkligheten inte lika rolig. 

• Anonym (Djävulens)
    Anonym (Cleo) skrev 2018-04-13 15:23:59 följande:
    Vad var det som gjorde att du gjorde om det fler gånger om du inte gillade det? Dömer inte, är bara nyfiken!

Till TS: Skulle du få välja den andre killen, eller gör din kille det i så fall?
    Jag var galet kär. 
    Han älskade trekanterna och han trodde att jag också gjorde det, jag var rädd att han skulle sluta träffa mig om jag berättade att jag inte ville ha fler trekanter.  Kanske låter fånigt och desperat, men jag var bara så löjligt kär, haha... 

Trekanten utan kkn var för att jag tänkte att fantasin kanske skulle kunna vara bättre om jag inte hade några större känslor för någon av männen, ville ta chansen helt enkelt, se vad som kunde hända. Hade perfekt kemi med den ena så hade ju de bästa förutsättningarna, men återigen var den andra bara i vägen, hade han inte varit där hade sexet varit grymt. 
  • Anonym (Djävulens)
    Anonym (Hmmm) skrev 2018-04-13 15:55:49 följande:
    Har också haft trekant med en KK. I min bok så är det en avsevärd skillnad på att testa sådant med just en KK kontra en person man lever i stadigvarande relation med... helt andra känslor kan komma i spel och i gungning...

just sayin'
    Kanske det. Själv var  jag ju som sagt kär, bara tanken på att ha sexuellt umgänge med någon annan istället för honom - medans han var där, dessutom, var hemsk.
Svar på tråden Trekant.