Inlägg från: Systeryster33 |Visa alla inlägg
  • Systeryster33

BIM april 2018

91sarah skrev 2018-04-03 16:42:54 följande:

Hur långt innan mens har ni testat och plussat?

Ca äl+10

Jag testade idag med ett vanligt test äl+6 och det va negativt! Förvånande va? Hahaha
  • Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-03 19:31:23 följande:

Hahah, jag testade äl+8 då jag hade stickningar igårkväll och de drog i äggstockarna. Tempdipp imorse.

Supernegativt men bim-7 hahaha....

Tur att fler är lika galna som jag :) hihi hoppas tempdippen var en fästning och inte början på mens! Kram
  • Systeryster33
    Aducia skrev 2018-04-04 07:43:24 följande:

Försöker igen då jag inte fick något svar :(

Är det någon mer här som har oregelbunden cykel och inte riktigt vet när den ska komma? Hur gör ni? Kör ni äl test eller tar ni det som det kommer?

Har tyvärr ingen erfarenhet av oregelbunden cykel *peppr peppar* men ville skicka ett svar till dig iaf! Du får köra varannan/var tredje dag kanske hela månaden så prickar ni nog ganska rätt iaf? :) hur mycket skiljer det i dagar på dina cyklar ? Kram
  • Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-04 05:52:49 följande:

Hej tjejer!

Tempen stack upp igen... hoppas innerligt på en fästning. Vad tror ni?? Kram

Hoppas :) när ska du testa nästa gång?
  • Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-04 12:39:12 följande:

Hm.. Vad tror du? Fredag? Lördag? De tar väl några dagar innan hcg ökar. 

När ska du testa igen? Några symtom idag? 

Testade precis ! Mitt på dagen äl+7

Såklart negativt :) ska nog testa fredag morgon för vi ska på weekend med vänner sen i helgen så hade varit skönt att veta om det är läge att dricka vin eller ej..men kommer vara väldigt försiktig med det oavsett :)
  • Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-04 14:28:09 följande:

Ja, jag har samma problem.. Ska ha drinkparty hemma på lördag så hade varit bra att få svar innan. Tänker jag testar igen fredag! 

Fredag it is :) det är då det ska hända?!
  • Systeryster33
    Lindsey77 skrev 2018-04-04 15:44:25 följande:

Är det bara jag som tycker det är dåligt med plus i tråden? :) Var är alla??

Håller med dig... brukar ju plussas till höger och vänster i trådarna här känns det som!
  • Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-05 06:24:15 följande:

Hm.. på bim-5 idag, testade med testa tidigt.

Syns när jsg tar testet mot ljuset på bild.

Vad ska man tro? Är det kört så de är ett spök eller finns det hopp?

Första oredigerad andra mörkade jag ner...

Skulle tro det är ett plus <3
  • Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-05 06:24:15 följande:

Hm.. på bim-5 idag, testade med testa tidigt.

Syns när jsg tar testet mot ljuset på bild.

Vad ska man tro? Är det kört så de är ett spök eller finns det hopp?

Första oredigerad andra mörkade jag ner...

Visst hade du med testat negativt bara någon dag innan? Jag ska lugna mig till lördag nu bim-2 äl+10 och fortsätta hålla tummarna! Känns ju verkligen som att du är gravid :D

Hur ser din tempkurva ut?
  • Systeryster33
    SixxAM skrev 2018-04-05 19:04:24 följande:

Dag 3 utan mens. Och inga symptom på att den skulle vara på väg. Negativt grav test oxå. Känner mig sjuk i kroppen. Ont överallt och huvudvärken från helvetet. Vad händer?! ????

Vad tråkigt, har ju tyvärr inget svar till dig på vad som händer, men skickar en kram till dig och håller en tumme för att ditt plus kommer snart! Eller i värsta fall mensen så du kan gå vidare med ett nytt försök!! Kram igen
Svar på tråden BIM april 2018