Babyno2 skrev 2018-03-26 20:50:39 följande:
Hej på er! Här kommer jag in på ett bananskal i hehe:) Bim är på söndag 1 april... Min Kropp verkar inte samarbeta o de finns lite misstankar om hormonrubbningar o utebliven ÄL, till denna månaden började jag även smörja med ProgesterAll, någon som använt eller använder den? :)
Idag fick jag lite brunt i trosan men är bara på äl+8 så för kroppens skull blir ja ledsen om spottingsen ska börja så tidigt :( dom brukar komma på äl+11/12... Vågar inte tro på nidis då ja inte hade det förra graviditeten utan kroppen skriker bara negativa tankar..
Hej! Jag började med progesterAll igår. 2 timmar senare fick jag lite brunt som du. Idag mer :(. Hade hoppats på att slippa spottings av krämen men nu vet jag inte om det är den som orsakade det el om det är mina vanliga spottings som kommit tidigare än vanligt! Skrev till ngn från företaget och hon skrev jag skulle ta mer dos av krämen så nu ikväll har jag tagit mer än pricken på tuben.
Jag är så deppig nu så det finns inte! Är det lixom helt kört nu denna månad eller kan ägget sätta sig ändå? Har BIM 4/4. Pallar inte att skvätta tills dess och sen mens på det :(