• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Maya 889

BIM 14 april! ???? Första försöket sen vi bestämde oss för att börja försöka, är så nervös att jag inte vet vad jag ska ta vägen haha! Känns fantastiskt att beslutet att bara börja försöka är taget! Läskigt, men fantastiskt ????????

• Maya 889
    Maya 889 skrev 2018-03-29 08:49:03 följande:

BIM 14 april! ???? Första försöket sen vi bestämde oss för att börja försöka, är så nervös att jag inte vet vad jag ska ta vägen haha! Känns fantastiskt att beslutet att bara börja försöka är taget! Läskigt, men fantastiskt ????????

Insåg precis att smileygubbar var ingen bra idé, blev ju bara massa frågetecken! :P
  • maria1992
    Jagvetdåinte skrev 2018-03-28 08:57:01 följande:

Ja men det tror jag absolut påverkar, att man sover mer oroligt tex! Jag är 29 å min sambo 33. :) Då kan du verkligen slappna av med din ålder ;) En annan har ju inte så många superfertila år kvar direkt ;p

Jahapp där kommer höjningen rejält!!

Hur gick de för dig imorse?

Nu måste väl ändå äl inträffat?

• Jagvetdåinte
    maria1992 skrev 2018-03-29 10:02:04 följande:

Ser fantastiskt ut :) Nu behöver du inte tveka!! Min har oxå gått upp men inte så mycket, vaknade tidigare idag. Vaknar 5 både igår å idag pga kissnödig. Så lite irriterande!

• SofiaS95

BIM på söndag eller måndag och jag över analyserar ju förstås. Samtidigt är jag rätt säker på att mensen kommer eftersom jag har mina vanliga PMS symptomer. Brösten ömmade som mest igår men det har avtagit lite idag. Just nu går jag med lite mensvärk hela tiden, men inte det heller vill jag påstå är något tecken eftersom jah haft det andra månader också innan mens. Orkar inte med ännu ett negativt test. Funderar ändå på att köpa ett test idag så slipper jag gå och hoppas i onödan ända till måndag.

• HepaticaNobilis
    Förstabarnet33 skrev 2018-03-29 06:13:12 följande:

Är på bim -5 idag. Någon som varit gravid men inte känt några symtom alls innan bim? Känns så hopplöst när man läser om alla som har massor sv symtom innan, man ger upp hoppet lite..

När jag varit gravid har jag bara känt av ömma bröstvårtor typ dagen innan bim (och sedan restem av graviditeten..). Hoppas att det är ett gott tecken för dig:)
  • Bebismaj

Hej, jag är 27 och har försökt sen maj förra året, haft 2 missfall och nu har jag BIM 3. Känner inget speciellt bara lite ömma bröst och tempen var varierat mkt mellan 36,3- 36,6.

BIM-lista:

2/4 Eal92, Elizai, Milian03, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, HepaticaNobilis

10/4 Baraentilligen, systeryster33

12/4 Esme08, Samba80

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

26/4 Norrländska, FruBjör

• Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-03-29 10:02:04 följande:

Nä där finns nog ingen tvekan längre :) skönt!

Fick ni till det bra runt denna äl? Jag borde va på äl +1 idag! Vi fick till det allla dagar förutom just äl dagen! Men dagarna innan och idag dagen efter lär väl kunna räcka :) hoppas!

När har ni andra som plan på att testa? Min plan är nog 7/4 då jag är på äl+10
  • bastamamman1

Är det nån mer som typ känt sig sjuk och konstig i kroppen mellan äl och bim och varit gravid?

Svar på tråden BIM april 2018