UndrandeSökare skrev 2018-05-28 14:12:13 följande:
Skönt att ni får tillbaka en del av pengarna från Invimed. Så bra att du bytt till AvaClinic istället, jag och mannen går också dem och vi är nöjda med den kliniken. Det är en seriös och bra klinik enligt mig.
Dessutom har man ju mycket större chans att få fler embryon med färska ägg än med frusna. Men välj 5-dagars embryon, inte 3-dagars. För många embryon dör mellan dag 3 och 5. Så 5-dagars är mer levnadskraftiga.
Det är bara 1 nedregleringsspruta, östrogentabletter och Progesteron du behöver ta. Det är inte så mycket.
Har man däremot immunproblem som jag, så behöver man ju ytterligare en hel drös mera mediciner som trombyl, kortison, sprutor och dropp....
Då blir det insättning i juli då för dig?
Lycka till !
Jo jag tror och hoppas resultatet blir bättre nu.
Vi får se, gärna blastisar, men det kan man bestämma senare, fattar jag det som, beroende på hur många ägg vi får.
Nä det är inte så mycket och länge, men som liten hypokondriker jag är så gillar jag inte det man tillför kroppen, förutom när det är absolut nödvändigt. Kan förmodligen för mycket om medicin från mina studier också, det hjälper inte...
Om allt klaffar så blir det i slutet av juni.