Vi som gör äd 2018!
![Tyst Tyst](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sealed.gif)
Stort grattis till ruvningen! Fick du ett eller 2 embryo insatta? Hur mår du utöver det psykiska galenskapen som är att ruva?
Jag har fått olika "restriktioner" vid varje klinik. De som verkar vara lika är att inte bada varken i pool, sjö eller badkar tills man får resultatet. Inget samlag under den tiden heller och ingen träning heller. Därefter går bra att leva som vanligt.
Jag har testdag den 29/6 men IOM att labbet har stängt på fredagar, jag fick OK att ta den 28/6 istället.
Hur mår du? Hur känns det? Har du några "symptom"?
Har fått väldigt ont i huvudet, något jag drabbas av rätt ofta. Alvedon brukar inte hjälpa, vågar jag ta något annat? Ipren eller diklofenak t.ex.
När jag ruvade efter en IVF fick jag också ont i huvudet och frågade då kliniken, och det var okej att ta en Treo eller liknande enligt dem. Det är bara en gång jag tar då såklart, inget återkommande.
Men nu känns det lite mer viktigt på något sätt. Någon som har erfarenhet?
Jag har testdag den 29/6 men IOM att labbet har stängt på fredagar, jag fick OK att ta den 28/6 istället.
Hur mår du? Hur känns det? Har du några "symptom"?
Hur har det gått kolabönan? Själv började jag blöda igår så det vore trevligt att höra positiva resultat från andra håll :)