Vem ska skriva först?
På Happypancake, Mötesplatsen och liknande sajter.
På Happypancake, Mötesplatsen och liknande sajter.
Jag har hängt på lite olika datingsidor de senaste åren och den enda bekräftelse jag fått är att killar gillar fitta och har väldigt lite intresse och respekt för tjejer som människor!
Att nån vill knulla med mig utan att ens veta hur jag ser ut eller nåt annat om mig ser inte jag som bekräftelse. Får mig mest att känna mig som ett rådjur jagat av en stor flock vargar....
Testat lite senaste månaden. Seriös som få och vill verkligen hitta något bra men det känns svårt att hitta fram.
Ytterst sällan tjejerna ens läser vad man skrivit till dom, kanske finner dom mig inte tillräckligt attraktiv... Och de tjejer som faktiskt svarar bara "försvinner" och de som letar upp mig finner jag ingen attraktion till.
Nu vet jag att bron inte byggdes på en dag och jag har egentligen ingen brådska så jag kan skynda långsamt.
Men visst är det kul när Tjejerna tar initiativ.
Men visst är det kul när Tjejerna tar initiativ.
Vem som.
Nej det kvittar verkligen inte! Skulle du som kille ha en bra presentation skulle du ligga fantastiskt bra till, och ha ett otroligt försprång jämfört med i princip alla andra! Nivån på presentationerna är nämligen skrämmande låg.
Vad tycker du utmärker en bra presentation? Vad är viktigast med den?
Men det kvittar ju om killen har bra pres. och bra bilder.Som tjej har du inga problem med att bli kontaktad ? det enda som krävs är att du har en sida och gett indikationen att du är tjej. Mer än så behövs faktiskt inte. Inte ens en presentation, det räcker med en profilbild om ens det.
Killarna mejlar dig i vilket fall, och uppvaktar på alla tänkbara sätt. Klart att tjejerna blir förtjusta, vem vill inte bli bekräftad på det sättet?
Är du kille, å andra sidan, får du ta saken i egna händer. Du kan nämligen inte förvänta dig att tjejerna hör av sig, hur många foton du än har, eller hur välskriven din presentation än må vara.
Kan vi inte begrava den här myten en gång för alla nu? Det är ju så uppenbart en man som har hittat på den.
Nejjjjj nej nej nej kvinnor blir INTE förtjusta av uppvaktning på alla tänkbara sätt. Nej. Inte. Raka motsatsen.
Men det kvittar ju om killen har bra pres. och bra bilder.Som tjej har du inga problem med att bli kontaktad ? det enda som krävs är att du har en sida och gett indikationen att du är tjej. Mer än så behövs faktiskt inte. Inte ens en presentation, det räcker med en profilbild om ens det.
Killarna mejlar dig i vilket fall, och uppvaktar på alla tänkbara sätt. Klart att tjejerna blir förtjusta, vem vill inte bli bekräftad på det sättet?
Är du kille, å andra sidan, får du ta saken i egna händer. Du kan nämligen inte förvänta dig att tjejerna hör av sig, hur många foton du än har, eller hur välskriven din presentation än må vara.
Kan vi inte begrava den här myten en gång för alla nu? Det är ju så uppenbart en man som har hittat på den.
Nejjjjj nej nej nej kvinnor blir INTE förtjusta av uppvaktning på alla tänkbara sätt. Nej. Inte. Raka motsatsen.
Ett första steg är ju åtminstone att skjuta ner den här myten varje gång man hör den. Den ska inte stå oemotsagd som någon sorts sanning, som bara eldar på mäns bitterhet och beteende.
Nu har du höga förhoppningar ????
Jag är singel sen några månader tillbaka, medlem på happypancake, men känns som om bara bottenskrapet av killar hänger där, typ 1/50 killar fångar mitt intresse.