• Anonym (Avli)

Vem ska skriva först?

På Happypancake, Mötesplatsen och liknande sajter.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem ska skriva först?
  • Anonym (I)
    Anonym (Avli) skrev 2018-02-24 08:44:25 följande:

Fördelen för en man, om kvinnan är villig, är att han får ligga.

Absolut.

Men om kvinnan vill dejta och inte bara ligga är det en nackdel för henne såklart.

Chansen är rätt liten att mannen svarar ärligt att han endast vill ha en ONS om kvinnan inte själv skriver att hon också bara vill ha sex.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Avli) skrev 2018-02-24 08:35:49 följande:

Exakt. Kvinnor är ofta också mer verbala, både i text och muntligt. Ofta mindre blyga också.

Nej, kvinnor är inte mindre blyga. Lika många kvinnor som män är blyga. Lika många kvinnor som män är introverta.
  • Anonym (Avli)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2018-02-24 08:58:17 följande:
    Nej, kvinnor är inte mindre blyga. Lika många kvinnor som män är blyga. Lika många kvinnor som män är introverta.
    Jo. Nej. Nej.
  • John22
    Anonym (Avli) skrev 2018-02-24 08:38:32 följande:
    Värdelöst inlägg av dig. Finns inget tredje alternativ. Det är antingen eller, och det vet du.

Ja, uppenbarligen finns det inget tredje alternativ, vilket är problemet och anledningen till min kommentera - fattade du inte det?

Men nej, det är inte antingen eller, vilket du hade fattat om du hade en grundläggande förmåga till logiskt tänkande. Många tycker garanterat att det kön är helt irrelevant och att vem som helst kan skriva först, vilket gör din lilla undersökning helt värdelös.

Men det var ett fint försök av dig. Tappa inte suget, alla kan vi bättra oss. Det här kommer du klara ska du se! Kämpa på!

• Anonym (Avli)
    John22 skrev 2018-02-24 09:29:35 följande:

Ja, uppenbarligen finns det inget tredje alternativ, vilket är problemet och anledningen till min kommentera - fattade du inte det?

Men nej, det är inte antingen eller, vilket du hade fattat om du hade en grundläggande förmåga till logiskt tänkande. Många tycker garanterat att det kön är helt irrelevant och att vem som helst kan skriva först, vilket gör din lilla undersökning helt värdelös.

Men det var ett fint försök av dig. Tappa inte suget, alla kan vi bättra oss. Det här kommer du klara ska du se! Kämpa på!

Jo. Antingen ska ska mannen skriva först, eller kvinnan. Vi ska ta reda på hur attityden är här. Än så länge flest röster på kvinnor. Och ni har fram till julafton att rösta, så keep em' comin' Glad
  • Anonym (123)
    Anonym (Avli) skrev 2018-02-24 09:35:42 följande:
    Jo. Antingen ska ska mannen skriva först, eller kvinnan. Vi ska ta reda på hur attityden är här. Än så länge flest röster på kvinnor. Och ni har fram till julafton att rösta, så keep em' comin' Glad
    John22 har ju rätt. Du saknar ju logiskt tänkande. 
  • Anonym (Avli)
    Akira Öken skrev 2018-02-24 10:53:26 följande:

Det är väl praktiskt om den som är intresserad skriver först.

Men kvinnor är osäkra på om mannen bara vill ha sex. Då är det bättre om kvinnan skriver först, som oftast är ute efter mer seriöst. Och så slipper kvinnor drunkna i oönskade mejl.
  • Anonym (könsroller)

Jag brukar skriva till intressanta män men bara ett par gånger har de lett till dejt och att de har hakat på konversationen och visat intresse tillbaks....". De kan svara men de gör inga försök att gå vidare eller ställa frågor, så jag har gett upp det med att skriva till killar först.

Får mycket inviter av män speciellt av de sexuella slaget och av en hel del män som inte är min typ och som inte tagit sig tid att se om vi är kompatibla. De skiter i vilket vill bara ha någon...ytterst oattraktivt. Såna ger jag ungefär likadan respons till som de killar jag är intresserad av men som inte är det tillbaks.

Några gånger har det blivit fullträff så klart Solig  men då är det hunkarna som raggat upp mig...bästa vägen!!!

Tror att det ligger inbyggt  killars DNA att få ragga, det är en del av det sexuella spelet som får dem att känna sig manliga, att lyckas få hem sitt byte.

Kvinnor gillar bli utvalda och att nån snygg hane kämpar för demKyss

Svar på tråden Vem ska skriva först?