Vi som försökt med första barnet ca 1 år
V
Tack alla <3 vi saknar vår katt massor :( aldrig sett sambon gråta så mycket.
Men iaf. Nu har vi bestämt oss för privat ivf i Falun via en samarbetsläkare jag gillar. Älskar privat vård (förutom där vi gjort utredningen). Mailade Falun och frågade vad jag börjar om jag vill använda en samarbetsläkare. Fick svar dagen efter att jag kan börja boka en tid hos läkaren jag vill använda. Mailade då den läkaren som jag varit hos tidigare och vet är bra. Hon svarade efter en timme att det bara är att jag bokar tid och tar med journalkopior från utredningen, så kontaktar hon Falun sen och processen är igång. Hon sa också att om vi inte hittar någon tid i onlinebokningen som passar så kan vi höra av oss. Bara det faktum att hon har onlinebokning och kvällstider är ju helt underbart.
Ringde dock stället där vi gjorde utredningen för att få ut journalen och de kan inte skicka den... Så jag måste åka till en annan stad en vardag mellan 8 och 16 för att hämta den... Bara att ta ledigt från jobbet och göra det. Nåväl, känns som att det kommer gå snabbt nu! Julen kommer ju emellan men tänk om vi kan börja i januari iaf!!! Är dessutom född i Falun så känns fint om vi kan tillverka ett barn där.