Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Åh vad roligt! Så glad för er skull! :) hoppas verkligen att det går nu på första försöket, det vore ju underbart!!
Åh vad roligt! Så glad för er skull! :) hoppas verkligen att det går nu på första försöket, det vore ju underbart!!
Mens på gång. Samma krampaktiga smärta i magen innan mens. Tyngdkänsla i tappen. Var väntat men ännu en besvikelse. Spermaprov ska äntligen göras imorn och svar får vi 10 dar senare. Så förhoppningsvis får vi svar på blodprov samt spermaprovet innan nästa ägglossning. Då vet man kanske om det är nödvändigt att ens försöka pricka ägglossningen....
Ser att ni kör på Carl von linne kliniken. Den fick vi oxå rekommenderad om sambons prover ser bra ut. Skönt att det verkar vara kort väntetid där! Känns hoppfullt!
Lycka till imorn! Håller verkligen tummarna för dig !!
Uppdatera gärna imorn om du pallar!
Härligt! Spännande på
Måndag : D
Härligt!! När blir det insättning? Har läst bloggen. Starkt jobbat med sprutor o allt :) kram!
Grymt bra resultat! Hoppas ni har ert guldägg där. Låter lovande att spolningen var värre än äggplocket, lugnande inför framtiden. :)
Av 16 ägg igår på äggplocket va det bara 3 som blev befruktade och klarade sig till idag. Imorgon ska jag få tillbaka ett om det finns kvar något. Är ledsen och orolig. Hade fått höga förväntningar av så många ägg. Min killes spermier va inte så pigga som förväntat så de fick göra icsi-injektion med alla äggen. Det är förmodligen det som varit problemet. Nu vet vi det iaf :/
Jag hejar på er! Ett steg i taget så går det förhoppningsvis bra! Lycka till med insättningen, är inte alla föräldrar som kan säga exakt när deras barn blev till. ;)