Långväntanefterdig skrev 2018-06-06 18:46:42 följande:
Känner mig SÅÅ nere idag..... :(
Sprutdag 3 med gonal f... läkarbesök fredag & måndag.... googlar sönder.... kollar statistik å sånt.... inser att jag troligtvis kommer bryta ihop så hårt om det inte tar sig och jag står på 41.000 i lån....... vi kommer veta veckan innan semestern om det blivit nått....
Vi kommer få tillbaka ett 2 dagars sa dom redan från början... finns tydligen inte tid att odla fler dagar då de stänger. Det stör jag mig på nu..... vet egentligen inte vad som är bäst men vill inte ga några dörrar stängda....
Blir det inget nu så kommer vi prova våra gratis försök på sahlgrenska i vinter/vår..... en ständig väntan i denna jävla ivf värld. Jag hatar hela denna skiten. Vill bara knulla å bli på smällen , SKA DET VA SÅ JÄVLA SVÅRT??????????????????
Aah fan ja fattar det! När ni betalat så himla mycket!! Vill inte låta neg nu men har hört att 5 dagars är bättre men vet inte varför! Skit i det! Nu jävlar ska d ta sig. Hur känns sprutorna, går det bra? Ja har börjat fundera på privat försök beroende på hur lång tid d e nu när remissen ska skickas.. tre försöka kostar ca 70 lax. Jag har sparat 200.000 kr. Men könner mig så jävla dumsnål.... skulle du kört? (Antar d eftersom du redan påbörjat privat hehe) håller tummarna stenhårt för er nu!!! <3