LLW skrev 2019-05-19 12:36:03 följande:
Jag förstår dig! Man vill ju bara köra på, speciellt som för er när dom bara ligger där i frysen och väntar. Är det 15.000 per återföring? Usch så jobbigt att ha även den ekonomiska pressen :( räcker ju med allt annat runt om.
Det blir exakt samma som förra gången, vilket känns både bra och dåligt. Vi fick ju ett okej resultat ändå, med en färskåterföring och tre till frysen. Sen tog sig ju inget men det kanske inte hade med behandlingen att göra. Skulle vilja testa något hormonstöd vid FET om det blir någon mer sån. Så jag tar Menopur 187.5 nu fram tills ul på fredag, sen får vi se om dom ändrar något!
LOL fyra dagar i bil skrev jag tydligen, menade såklart fyra timmar :) Ja 15.000 per gång. Vi hade egentligen tänkt oss att förra gången skulle vara sista pga ekonomin men då betalade mamma så egentligen har vi ju till en till kvar men det är ju bra att ha pengar till annat också. Har nästan tömt mitt sparkonto, sambon tjänar mer men han var lagt pengar på båt och bil och grejer som jag tyckte var helt onödigt så han har inte så mycket just nu heller...
Okej, ja de brukar väl säga att det är en slump att det inte tar sig typ...... Men du borde ju åtminstone kunna få lite lutinus vid fet kan man tycka!! Men först och främst en färsk återföring iaf! Äggplocket och befruktningen osv är ju en ganska spännande tid även om det är påfrestande också. Hoppas det blir många bra embryon!