LillaLuna skrev 2019-03-29 23:39:09 följande:
Kanske bra att du jobbar också då i helgen? För att tiden ska gå om inte annat. Tankarna snurrar ju jämt i skallen oavsett, men för mig är det bättre när jag är sysselsatt... men tiden då man letar symptom är verkligen värsta, värsta! Jag är så himla ochill med så jag räknar varenda gång ut när BF för mig kommer bli, för att i nästa sekund hitta symptom för mens... så jäkla destruktiv cirkel
Hehe, jag antar att det är för långt att åka till en grannstad? Jag skulle kanske ha kunnat göra det... Men jag är testare nr 1. Vill inte veta hur mkt pengar jag lagt på de där testerna! Och kommer nog aldrig berätta det för min sambo heller................
Jag köpte ett test och tog nu efter jobbet, inte med morgonurin då men hade hållt mig hela jobbdagen och det var negativt... Det KAN ju ske ett mirakel och jag får positivt framöver men känns inte bra :( Berättar nog inte för sambon, säger till när jag får mens sen bara... Jag är också super ochill, har laddat ner typ 5 gravidappar som jag kommer radera om mensen kommer haha. Men fattar inte varför det inte går... Trodde ju bara det var äggledarfel och skulle gå snabbt. Fick så många befruktade ägg och fyra i frysen till slut. Är det min livmoder eller liksom vad är problemet. Vi har tre kvar i frysen men vill inte bara slösa bort dom, man kanske borde testa någon extra medicin eller något?! :(
Om man köper ett trepack kanske det ingår någon fet men vi köpte en behandling för 32.000 och då fick vi en färsk återföring och så har vi betalar 15 till nu då... Vet inte hur många månader jag har råd att göra av med 15.000 bara sådär...