Jooosen skrev 2018-09-24 18:09:20 följande:
Ja det låter lite lustigt! Man brukar ju få genomgång! Jag kommer få en noggrann imorn som sagt. Vi kommer ju köra samma program o ja kör oxå gonal f. (Kanske man alltid gör vid korta?!). Hur som helst så får du gärna fråga mig om du vill! Dock lär du ju börja några dagar innan mig. Kan man inte fråga kliniken igen? Jag ör så ivrig men rädd att denna skit inte heller ska funka :( hur känner du?
Hittade en broschyr jag fått senast jag var där, i den fanns typ allting insåg jag! Så känner mig lite lugnare nu :) ska ringa dom när mensen kommer så dom kan planera in ultraljud osv! Det är så konstigt för nu LÄNGTAR jag efter att mensen ska komma så vi får sätta igång! Hahaha när har det hänt liksom? Vill bara vara igång och känna att vi gör något som kan föra oss framåt efter all denna tid. Så mensen får gärna komma idag eller imorgon, den får absolut inte vara sen nu när man vill att den ska komma, haha! Känner mig konstigt förhoppningsfull trots allt. Inte att vi lyckas på första försöket men att vi någon gång kommer komma i mål.
Fick ni all information ni behövde idag känner du? Så himla kul att vi börjar samtidigt!! Även om vi aldrig träffats känns det så skönt att ha någon som är i nästan exakt samma sits! <3
Sa dom något om när på dagen du ska ta gonal? Har läst att de rekommenderar att man gör det på kvällen men det står ingenting om det i min broschyr..