Ogillar du anime? Varför? När sist såg du ens anime?
Jag bara frågar. Mest för att jag är irriterad.......
Jag bara frågar. Mest för att jag är irriterad.......
Det där med vad man tar till sig är intressant! Det finns många dimensioner i det där. Själv känner jag ibland (fortfarande dvs som vuxen) att tecknat kan vara lättare att ta till sig eftersom uttryck och symbolik ofta är så genomtänkt - less is more with the right quality. Spelfilmer tenderar att bli stimmiga och jag har svårt att uppfatta många skådespelare som äkta. Men så klart finns det även fantastiska spelfilmer och skådespelare. Och för att inte tala om all rutten animerad film som förstör skallen på barnen nuförtiden :)
Har ingen större erfarenhet av anime. Har sett det som "man" rekommenderar för 'allmänheten'. Miyazaki, Grave of the fireflies (gud vad jag bölade)... Ronja på barnkanalen. Bra gjort alltihop.
Jag älskar anime. Såg de senast idag faktiskt.
Mina favoriter är attack on titan, noragami och assassination classroom :))
Jag älskar anime. Såg de senast idag faktiskt.
Mina favoriter är attack on titan, noragami och assassination classroom :))
Jag älskar Yuri Men tyvärr så finns det skit lite sånt och många av dom är ganska dåliga
Senaste bra jag såg var väl Fragtime och Yagate
Ser fram emot Yuri is my job som snart ska kommer sändas i Japan
Hoppas den är söt och inga manliga karaktärer. Finns inget som jag stör mig mer på än anime hanar i Yuri , det är opassande jag vill se lesbiskt romans och inget annat haha
Love Live. Älskar den serien den är så underbar
Jag älskar Yuri Men tyvärr så finns det skit lite sånt och många av dom är ganska dåliga
Senaste bra jag såg var väl Fragtime och Yagate
Ser fram emot Yuri is my job som snart ska kommer sändas i Japan
Hoppas den är söt och inga manliga karaktärer. Finns inget som jag stör mig mer på än anime hanar i Yuri , det är opassande jag vill se lesbiskt romans och inget annat haha
Love Live. Älskar den serien den är så underbar
Har svårt för formatet av någon anledning. En bra berättelse blir sämre i anime (för mig)
gillar inte heller kriminalare eller romantik i någon form heller, så jag antar att det är mig det är fel på.
Har svårt för formatet av någon anledning. En bra berättelse blir sämre i anime (för mig)
gillar inte heller kriminalare eller romantik i någon form heller, så jag antar att det är mig det är fel på.
Hmm
Den enda animé jag har sett var sent 80-tal, Sailor Moon. Tyckte inte att det var bra då och jag tror inte att jag tycker att det är bra nu.
Jag såg på anime och läste manga när jag var 12-15 år. För mig hör det tonåren till och inte vuxenlivet. Har inget intresse av att se/läsa det idag.