Frips skrev 2018-01-25 13:55:15 följande:
Tack snälla, det var så mycket tuffare än jag kunnat föreställa mig. Skulle gå in i vecka 10 dagen efter så jag hade nästan börjat tänka att det var "säkert" då. Ja det känns som att jag inte vill att månaderna ska gå bara för att jag inte har koll på när jag har äl och inte :) Körde aldrig med äl-test vid förra graviditeten eller när jag väntade min dotter, så det här är helt nytt för mig :).
Ja det känns typ som en hård liten boll där inne, eller kanske inte runt som en boll men som att någon lagt något hårt där inne. Det svider i min svank och strålar ner mot skinkorna. Ja nu hoppas vi verkligen att det betyder något bra :D!!!! Satt på ett lunchmöte nyss också och mina bröst kändes alldeles varma, vårtgårdarna sved det om och känslan var liiiite som att jag ville amma (?)... Om jag är skengravid så är min kropp ruggigt bra på att lusar och jävas med mig!
Ja det har du rätt i :D Den här helgen är fullsmockad med grejer så när måndag kommer lär jag säkert känna en liten gnutta av att helgen gick för fort, men också se fram emot de kommande dagarna efter det... ;D
Ojoj, nä man kan nog inte riktigt förstå hur det känns med missfall om man inte råkat ut för det själv..
Men du låter ju verkligen gravid! Kroppen bör inte kunna luras så mycket tänker jag.. då gör den som sagt ett sjukt bra jobb ;)
Hur gammal är du? Är det ert första barn?