• kiwibear

BIM Februari

Min cykel är helt i osynk efter tidigt missfall, men vi bara kör på ändå. Blir alldeles för mindfuckad av att räkna för noga. Min cykel verkar vara tidigarelagd en hel vecka vilket är extremt ovanligt för mig. Antar då att ÄL borde varit en vecka tidigare också. Har oftast inga ÄL-känningar så vet inte.

BIM-lista:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla, Baraentilligen, kiwibear

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs, Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91, ampjot

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2- maria1992

14/2 Lottch3n

16/2 Billieblue

17/2 Pasgetti, Nardil, Grynet89

19/2 Stragge

20/2 Norrlandsbruden

• kiwibear

Jag tillhör också skaran som försvunnit:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla, Baraentilligen, kiwibear

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs, Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92, Saresj

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91 Blåstjärna

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2- maria1992

14/2 Lottch3n

15/2 Levisen

16/2 Billieblue , Lucifer91

17/2 Nardil, Grynet89

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti

22/2 lyckligast80

• kiwibear

Tycker det är så roligt på något sätt. Här inne är vi symptom-freaks samlade. Känner efter och analyserar minsta lilla förändring (äkta eller placebo) ut i minsta cell. Vi går inte miste om någonting och vi drar paralleller mellan allt.

Men tiden när man INTE försöker bli gravid så kan man fasen inte för sitt liv förstå varför man t.ex har ont i huvudet en dag. "Jag har väl druckit? Eller? Äh typ, ingen aning." 

Här sitter jag på jobbet med min molvärk och känner efter med 120% fokus på när det drar och spänner. Får ingenting gjort och vet redan nu att jag inte kommer få det under dagen heller eftersom att mitt huvud är någon helt annanstans. 

Nästan så att man skulle behöva någon form av stödgrupp :'') 

"Stopp! Vad var det där? Var det en känning!? Nej... det var en fis. Ok." 

• kiwibear
    Entriss skrev 2018-01-25 08:49:42 följande:

Hahaha, word!

Alltså herregud vad man analyserar precis allting. 

Har bestämt att samla alla mina "symptom" på min bli gravid-blogg, så om det inte blir nåt denna månaden kan jag tillbaka och kolla vad som är vad :P

Herregud. Bara det att jag har en bli gravid-grupp är anledning nog för stödgrupp :S 

Att samla alla symptom sådär är ju jättesmidigt. Då kan man se tillbaka på det sen och himla med ögonen åt sig själv över ALLA grejer samtidigt! 

Jag typ klappar mig på magen och "pratar allvar" med mina äggstockar. Såatte. 

• kiwibear
    Regnbågsmorsan skrev 2018-01-26 06:36:37 följande:

Äl idag, så ska dra till Danmark. Håll tummarna att det går vägen denna gången.

Håller alla tummar och tår!
  • kiwibear
    mindran skrev 2018-01-25 22:45:54 följande:
    Älskar ditt sätt att uttrycka dig på! :) Om det är någon tröst så är du inte ensam, jag är helt hopplös på att överanalysera symptom. (Senaste gången hade jag alla symptom i boken, fick till och med för mig att katten drogs extra mycket till mig och att det då betydde att jag var gravid) Jag ingår gärna en pakt med dig, jag är förutom en överanalyserare, en testmissbrukare av rang. (Jag har dock BIM senare än dig)

Kattsymptomet är fantastiskt! Har alltid haft katt innan, men nu har jag inte det. Inte konstigt att jag inte kan räkna ut om det tagit sig eller inte då! 

Har själv insett att det eventuellt kanske kan vara så att jag har "viss problematik" gällande testkonsumtion. 

"Det borde rimligtvis inte kunna ge utslag såhär tidigt MEN GE MIG PINNEN SÅ ATT JAG KAN KISSA PÅ DEN!" *heavy breathing* - Jag.

BIM-6 och är testoskuld för den här månaden. Är stolt över mig själv. Det är en daglig kamp. Borde bära någon form av token i fickan som jag kan krama i handen och påminna mig själv om att vara stark när frestelsen knackar mig på axeln. 

Amen.

• kiwibear

BIM-3 och tokblankt test. Så himla tråkigt. Är bara ett par försök in än så länge, men kan inte hjälpa att ta det hårt ändå fastän jag ju såklart vet hur lång tid det KAN ta utan att det ens är ovanligt. Blä.

• kiwibear

Igår fick jag vääärldens svagaste PLUS! Men ändå ett plus! Detta på BIM+5, så tror egentligen att det är som jag misstänkt och att min cykel blivit framskjuten en vecka (så troligen var det egentligen BIM-2). 

Oavsett, plus! Så lättad! Och samtidigt så börjar nu paranoian kicka in. Ni vet dem som varar till v12. 

Håller fortsatt tummarna för alla andra fina här inne! Mycket månad kvar, många fler plus hinner det bli! 

Svar på tråden BIM Februari