hallonnpaj skrev 2018-01-24 19:15:40 följande:
Jag har noll koll på temp och äl-test då jag inte kört något sådant. men tar det sig inte denna månad ska jag kanske sätta igång med det :)
Ja man borde fota så man har koll på hur de brukar se ut vid äl så man kan jämföra, haha. jag har ingen värk i brösten än, men hoppas det kommer som ett tydligt tecken också.
Jag känner också långt ned i magen, känns som att något håller på att hända där? jag är också på äl+3 eller äl+4 idag. känns som en evighet till man kan testa.. :)
Märkligt jag svarade på detta förut men det måste ha försvunnit :S. Jag har tidigare inte haft en susning om temp eller äl-test, men tänkte efter mitt MA nu i november att jag vill få koll så fort som möjligt för att öka chanserna för att det ska bli något igen :) Det är helt otroligt vad litet jag vetat om min kropp under alla år jag ätit p-piller och inte försökt skaffa barn.
Haha ja det skulle man ju göra, men känns så sjukt att gå runt med bilder på sina bröst i mobilen, om någon skulle se bilderna...
Ja samma här!! Det känns som att min lovmoder (?) är typ hård, som att något där inne har förändrats från hur min kropp känts innan, så svårt att försklara. men det känns verkligen som att något ligger där inne. Jag är fullt medveten om att det inte kan vara något möjligt embryo eller foster eller så, men som att min livmoder eller något förändrats.
Ja det är en halv evighet tills BIM känns det som. Med min dotter plussade jag starkt på BIM-1 och likaså graviditeten i höstas, så kaaaanske att det går att testa på fre/lör nästa vecka...