Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Ingen graviditet och trötthet till max ledde till att jag bestämde mig för att gå till läkaren för att ta lite blodprover för att se hur det står till. Har tydligen hypotyreos så denna resa mot syskon får vi se hur det går...
Vad är hypertyreos?
9e gången gilt :))
Åh så härligt!! Grattis, då blir det en liten decemberbebis :) <3
Grattis!
Mera ljusröda flytningar här. Känner mig ute redan, tyvärr... Sjätte försöket till näst då :/
Grattis till nya plus i tråden! Så underbart !!
Själv gick jag enl NC in i vecka 9 i lördags, så 8+2 idag. Förra tisdagen var jag på VUL och fick se ett litet hjärta picka så fint, läkaren daterade då till 6+6, så några dagar back från hur NC räknar utifrån ÄL.
Ska på VUL imorgon igen hos min gynekolog, ska bli spännande att se vad hon daterar till;)
Vet att det är sjukt onödigt med flera VUL men har blivit erbjuden från två olika håll så, ja va tusan det är väl bara att köra? :)
Hur går det för er andra gravida och ogravida?
kram
Jag tror att jag testade positivt idag på äl+10! Strecket syns mycket bättre på riktigt. Testet är rfsu 25miu. Vågar inte tro på det ännu ;)
Jag tror att jag testade positivt idag på äl+10! Strecket syns mycket bättre på riktigt. Testet är rfsu 25miu. Vågar inte tro på det ännu ;)