Inlägg från: LovisaM |Visa alla inlägg
  • LovisaM

Vi som önskar ett syskon 2018

PowerL skrev 2018-03-04 20:16:18 följande:

Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen...

Vet känslan av missfall då jag just avslutat mitt tredje (ska på missfallsutredning 15/3).

På något sätt så hittar man kraft att försöka igen även om det är väldigt jobbigt.
  • LovisaM
    PowerL skrev 2018-03-04 20:16:18 följande:

Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen...

Vet känslan av missfall då jag just avslutat mitt tredje (ska på missfallsutredning 15/3).

På något sätt så hittar man kraft att försöka igen även om det är väldigt jobbigt.
  • LovisaM
    PowerL skrev 2018-03-04 20:32:20 följande:

Beklagar :(

Vet du om man kan försöka igen direkt?

Man rekommenderas att vänta en vanlig mens då rester av MF kan ligga kvar å följa med mensen ut.

Men man kan säkert bli gravid direkt vid nästa äl.
  • LovisaM
    Charlizee skrev 2018-03-08 08:11:40 följande:

Hur går det tjejer? Tänker på er och håller tummarna!

Här rullar allt på, är på 5+3 idag... Är väääldigt svullen om magen och nu börjar tröttheten slå in... Mitt första symptom som jag fick innan BIM var svullna och ömma bröst och det är lika fortfarande..

Någon kunnig här som vet vart gränsen går för VUL och för vanligt UL?

Tror att man gör ul från vecka 10.
  • LovisaM
    Baraentilligen skrev 2018-04-05 07:13:42 följande:

Jag tror att jag testade positivt idag på äl+10! Strecket syns mycket bättre på riktigt. Testet är rfsu 25miu. Vågar inte tro på det ännu ;)

Det ser ut att vara ett plus
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018