• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Entriss
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 06:02:41 följande:

Hej tjejer!

Här blir det ett litet syskon i slutet av september om allt går som det ska vill säga <3

Åh! Så underbart att få se det där i rutan <3 Stort grattis till er :)
  • Entriss

Här verkar ägglossning vara på väg med buller och brak (om inte kroppen gör en luring och kör mens direkt?!

Ägglossningsvärk i livmodern och massa äggflytningar (sorry alla kräsmagade) och såklart ett temperament som heter duga (svår pms)Flört

Väntar mig en tempstigning kommande dagar Drömmer  Tjohooo!!!!

• MammaMia1012
    Entriss skrev 2018-01-17 22:08:03 följande:

Här verkar ägglossning vara på väg med buller och brak (om inte kroppen gör en luring och kör mens direkt?!

Ägglossningsvärk i livmodern och massa äggflytningar (sorry alla kräsmagade) och såklart ett temperament som heter duga (svår pms)

Väntar mig en tempstigning kommande dagar   Tjohooo!!!!

Tack så mycket det är helt underbart!

Härligt med ÄL på intågande då är första väntan snart över Det måste vara så bra att känna sin kropp och mer eller mindre veta när det är på g håller tummarna!!
  • imsevims
    Charlizee skrev 2018-01-18 06:41:23 följande:

Någon mer som vågat sig på att testa eller snart tänkte göra det? <3

Jag är på äl +9 men tänkte hålla mig från att testa tidigt denna månad. Orkar verkligen inte sitta och stirra på testet och bli besviken gång på gång :( Antingen kommer mensen på söndag eller så gör den inte det. Och gör den inte det så testar jag kanske på måndag.

Har varit sjuk nu ett par dagar så helt omöjligt att känna några symptom då jag både spytt som en gris och har feber så tempen är ju helt opålitlig att gå efter :/

Brukar alltid få spottings några dagar innan mens men än håller de sig borta i alla fall, alltid nåt.
  • Charlizee

Dum som jag var kunde jag inte hålla mig från att testa imorse... är bara på BIM-7 men man hoppas ju vara en av de som plussar tidigt. Testet var negativt såklart... hoppas jag bara är för tidigt ute <3 håller tummarna för er andra som är på gång att testa!

• A1610
    Charlizee skrev 2018-01-19 07:14:29 följande:

Dum som jag var kunde jag inte hålla mig från att testa imorse... är bara på BIM-7 men man hoppas ju vara en av de som plussar tidigt. Testet var negativt såklart... hoppas jag bara är för tidigt ute <3 håller tummarna för er andra som är på gång att testa!

Godmorgon! Ja, det är ju alldeles för tidigt för dem allra flesta. Än finns det tid att hoppas! :):) Hur är känslan denna gång? Idag är jag på Bim -6. Känner inget som jag inte känt andra morgnar :/. Ska du göra fler tidiga tester eller väntar du in Bim?
  • A1610
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 06:02:41 följande:

Hej tjejer!

Här blir det ett litet syskon i slutet av september om allt går som det ska vill säga <3

Lite sent, men stort grattis!!! Jag hoppas vi blir ännu fler denna månad! :)
  • TouchOfRed

Hej tjejer!

Jag hoppar gärna på den här tråden. Vi har en son på snart 2 år och har försökt skaffa ett syskon några månader nu. Jag är 31 och min sambo 32.

Är på försök 8 nu. Borde ha/haft ÄL nu i dagarna och BIM typ 1/2. Har beställt nya ÄL test men har inte hunnit få dem än....

• MammaMia1012
    A1610 skrev 2018-01-19 08:13:01 följande:

Lite sent, men stort grattis!!! Jag hoppas vi blir ännu fler denna månad! :)

Tusen tack! Ja det hoppas jag med <3
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018