• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Charlizee

Spottings och negativt idag på BIM-1, magkänslan hade tyvärr rätt... får hoppas på en turmånad i februari! Håller mina tummar för er andra <3

• Baraentilligen
    Charlizee skrev 2018-01-26 23:10:47 följande:

Spottings och negativt idag på BIM-1, magkänslan hade tyvärr rätt... får hoppas på en turmånad i februari! Håller mina tummar för er andra <3

Så synd :( Själv är jag inne på dag 4 med spottings, äl+11. Vette fan va kroppen håller på med men magkänslan säger mens i sikte. Den skulle få dra igång på riktigt nu så jag får börja på ny cykel! Annars hinner jag inte med i bim februari när min cykel är så lång...
  • Norrlänska

Ny i tråden ????

Trodde verkligen att jag skulle plussa efter helgen men så kom mensen inatt ???? blir så ledsen och besviken.

• Entriss

Åh, vad tråkigt ni som nu fått mens. Det är alltid en tung känsla:(

Här är 5 dagar kvar till BIM och kämpar vad det rycker i testtarmen trots att jag vet det är ingen idé.

Hade fortsatt lätt värk i livmodern igår och har för tredje natten i rad haft märkliga drömmar, något som brukar dyka upp när jag är gravid...

Ska försöka att inte testa innan NC-appen föreslår test. Får se hur det går...

• Sme15

Jag fick + idag bim -2 :)

Jag hoppas att ni andra lyckas bättre nästa månad.

Har en MA bakom mig så man blir ändå orolig även om man har fått ett plus.

Men håller tummarna för er.

• Eloons
    Entriss skrev 2018-01-28 09:22:49 följande:

Åh, vad tråkigt ni som nu fått mens. Det är alltid en tung känsla:(

Här är 5 dagar kvar till BIM och kämpar vad det rycker i testtarmen trots att jag vet det är ingen idé.

Hade fortsatt lätt värk i livmodern igår och har för tredje natten i rad haft märkliga drömmar, något som brukar dyka upp när jag är gravid...

Ska försöka att inte testa innan NC-appen föreslår test. Får se hur det går...

Här är det 4 dagar kvar till bim och jag ska också vänta tills NC säger att jag ska testa. Känns ändå skönt att inte testa innan istället för att bli besviken... också bra att jag inte har något test hemma
  • citrongräs
    Elinmariajosefin skrev 2018-01-28 19:47:41 följande:

Det tycker jag!

Jag med!

Hoppar in även i den här tråden, vi försöker få till ett syskon till sonen på 4,5 år. Är lite stressad över detta pga vill inte ha för stor åldersskillnad mellan. 5e försöket med beräknad mens på onsdag.
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018