Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Spottings och negativt idag på BIM-1, magkänslan hade tyvärr rätt... får hoppas på en turmånad i februari! Håller mina tummar för er andra <3
Spottings och negativt idag på BIM-1, magkänslan hade tyvärr rätt... får hoppas på en turmånad i februari! Håller mina tummar för er andra <3
Ny i tråden ????
Trodde verkligen att jag skulle plussa efter helgen men så kom mensen inatt ???? blir så ledsen och besviken.
Här dök mensen också upp i natt. Nästa bim i mars...
Åh, vad tråkigt ni som nu fått mens. Det är alltid en tung känsla:(
Här är 5 dagar kvar till BIM och kämpar vad det rycker i testtarmen trots att jag vet det är ingen idé.
Hade fortsatt lätt värk i livmodern igår och har för tredje natten i rad haft märkliga drömmar, något som brukar dyka upp när jag är gravid...
Ska försöka att inte testa innan NC-appen föreslår test. Får se hur det går...
Jag fick + idag bim -2 :)
Jag hoppas att ni andra lyckas bättre nästa månad.
Har en MA bakom mig så man blir ändå orolig även om man har fått ett plus.
Men håller tummarna för er.
Åh, vad tråkigt ni som nu fått mens. Det är alltid en tung känsla:(
Här är 5 dagar kvar till BIM och kämpar vad det rycker i testtarmen trots att jag vet det är ingen idé.
Hade fortsatt lätt värk i livmodern igår och har för tredje natten i rad haft märkliga drömmar, något som brukar dyka upp när jag är gravid...
Ska försöka att inte testa innan NC-appen föreslår test. Får se hur det går...
Vad tror ni, är detta äl-test positivt??
Vad tror ni, är detta äl-test positivt??
Det tycker jag!