Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..
Tack så mycket! Håller tummarna att du har ÄL nu och att det blir en oktoberbebis för dig :)
Förstår att det är drygt med lång cykel det är ju väntan som är värst, Nog drygt med 27 dagar som jag har...
Vad är det för smärtstillande som kan göra det? Eller gäller det alla smärtstillande? Intressant....:)
Tror det gäller alla antiinflammatoriska värkmediciner. T.ex. ipren. Hoppas verkligen att jag har äl inom några dagar! Mannen åker iväg på jobbresa igen imorgon så simmarna får lov att överleva från idag nu tills äl. Men det kan vara så att jag har äl idag om jag har tur :) Bara att vänta och se... igen ;)
Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..
Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..
Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?
Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..
Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?
Ännu ingen äl. Kastar snart in handduken för denna cykel... CD21. Undrar när jag får mens nu då jag inte har någon äl att gå efter?
Hej! Är också på gång med bebis verkstaden och längtar sååå efter ett syskon till vår tvååring.
I lördags fick jag äntligen ett positivt ägglossningstest efter mycket stök med cykeln sen dec 16 ????
Nu håller jag tummarna för att det tog sig ???? lycka till alla ni andra.
Hej! Är också på gång med bebis verkstaden och längtar sååå efter ett syskon till vår tvååring.
I lördags fick jag äntligen ett positivt ägglossningstest efter mycket stök med cykeln sen dec 16 ????
Nu håller jag tummarna för att det tog sig ???? lycka till alla ni andra.
Ännu ingen äl. Kastar snart in handduken för denna cykel... CD21. Undrar när jag får mens nu då jag inte har någon äl att gå efter?