BIM JANUARI 2018
Kan lägga upp denna också.
Kan lägga upp denna också.
Eftersom jag är hemma och har vab idag tog jag med testen in på toan.
Det jag hoppats på länge och misstänkt sen i måndags blev bekräftat! Jag är gravid! Nu hoppas jag att det stannar och blir ett friskt litet barn i september.
Jag blir 20! :) Åh, vad kul!
Jag gjorde ett test precis... helt blankt... :/ Men jag ger inte upp än. Gör ett till på lördag.
Lagom till chocken hade lagt sig och lyckan började pyra började jag blöda med en hel del kramper och i morse var testen näst intill blanka.
Så blev ingen 6:a denna gången.
Försöker se de som att allt har en mening, men lite tungt är de ändå på något vis.
Lycka till nu andra <3
Grattis Imra!!!!!! Så kul
Grattis Imra!!!!!! Så kul
Fick själv ett väldigt svagt streck för två dagar sen men blankt igår så jag väntar lite till. Har haft symtom sedan fyra dagar efter ÄL, och jättestarkt senaste veckan så jag hoppas på ett starkt plus. Tiden går såååååå långsamt!
Men nejdå ;)
Jag hoppas också. Det är ganska otroligt att jag härom dagen kom över en pärm med massor av papper gällande min egen födsel och graviditet. Tydligen testade min mamma positivt först den 23/1, trots att senaste mens innan det var 10/12. Det kanske tyder på att hon var en låghormonare, och kanske jag också då?
Tack!
Japp BIM +4
Symptomen som varit/är lite ömma bröst från BIM, känt mig otroligt varm jag som alltid fryser annars, lätt illamående till och från och sista dagarna en ro i kroppen som jag inte brukar ha. Ont i magen typ mensvärk när jag har taita byxor på mig, trodde dock att det var för att jag ätit och gått upp i vikt över jul men nu när vikten gått neråt igen så är det onda fortfarande kvar.
Jag vet inte, det är problemet. Jag vill inte fråga heller, då hon kan bli misstänksam. Jag och killen vill hålla vårt baby-making hemligt tills jag blir gravid. Vi får helt enkelt bara vänta och se. :)
Jag kan relatera till detta, jag har känt denna känslan senaste veckan. Men har tänkt att det är något man ätit. Svårt att förklara men är som du beskriver att det är en pulserande känsla. Har mest lagt märke till det på kvällar och nätter innan man somnar.
Jag vågade fråga, och jag tror jag klarade mig utan misstanke. De hade väntat några extra veckor tydligen, och inte testat tidigare. Men sen kan ju jag (och hon) vara låghormonare ändå. Vi får se vad som händer! :)
Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..
Jag har bim idag. Hade ju så gärna velat veta nu innan vi åker utomlands (åker tidigt på tisdag). :/
Oj glömde bilden ;)
Bim+1 och fortfarande ingen mens i sikte..
Jag har ett digitalt test kvar, tänkte ta det på måndag, vad tror ni?
Hej vänner. Idag på BIM gjorde jag ett test. Det kom ett streck, ett mycket svagt, men ändå tydligare än jag någonsin fått. Det drar åt rött/rosa i färgen, och jag känner mig hyfsat säker på att det inte är ett spökstreck! Pojkvännen vågar inte bli övertygad.
Jag har försökt ta bild, men det är inte enkelt när det är så svagt. Ser ni dessa?
Jag hoppas för mig liv! <3
Ps. Jag ska göra ett till tänkte jag, ska jag ta redan imorgon eller vänta två dagar?
Vilken fin stegring du har :)
JAG ÄR SÅ LYCKLIG!
Gjorde precis ett test till, och det ett streck igen! Ett svagt, ja, men det går inte att förneka eller ta för ett spökstreck. Det var (enligt mig) aningen starkare än det jag gjorde imorse, trots att detta nu var kvällsurin.
Jag la till mig själv i listan ovan, och jag kan inte fatta det själv. Jag kommer få barn lagom till mig egen födelsedag i slutet av september. Det känns helt magiskt! <3
Haha jo jag vet, har ca 1 vecka kvar till bim och har redan tagit två test då jag har så mycket symtom .. har oregelbunden mens och min äl-tester tog slut så vi myste varje dag i 1 vecka för att inte missa haha .. har så ont i mina bröst och har haft det sedan innan äl... har molvärk och är så otroligt trött o känslig hela tiden.. det konstigaste är nog att mina katter är extremt närgångna och ska helst ligga på min mage, speciellt min gammeltant som nästan aldrig är gosig nu för tiden.. var hon min mamma och hennes hund flög upp och nosa på min mage o la sig i mitt knä så fort jag satte mig i soffan.. normalt så kommer hon aldrig till mig förutom när jag var gravid förra gången. Så jag är nästan 100% säker att jag är gravid. Bara att hoppas att magkänslan stämmer :D
Har du barn sedan tidigare? Upplever du några symtom? :)
Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..
Där kom mensen! Bim+5.
Självklart ledsamt men också skönt! Nu hoppar jag in i februaritråden, men först lite semester!
Grattis alla som plussat och lycka till till er andra! <3