• josgos

BIM JANUARI 2018

Lottch3n skrev 2018-01-03 12:29:25 följande:

Äl känner jag av, och har alltid gjort, dock mer nu efter dottern föddes.

Innan henne så hade jag hemsk mensvärk och kände inte äl på samma sätt, nu är det precis tvärtom. ;/

Har också hört att vissa kan känna av när ägget fäster, dock inget jag själv är säker på. Läst på vissa sidor att ägget kan fästa så tidigt som 3 dagar efter äl.. :/ men vanligast är ju 5-10 dagar va?

Ja det är väl en vecka sägs det.

Jag tror kiwibear är tecknet på spåret, det är rosa flytningar vi ska leta efter! :D
  • josgos
    Lottch3n skrev 2018-01-03 20:41:50 följande:

Asså detta luktsinnet jag har nu är verkligen inte att leka med. Och så jobbar man på sjukhus med alla möjliga dofter *urk*

Åh spännande!! Håller tummarna!

Själv är jag bara lite svullen. Kan ju vara middagen också haha :/
  • josgos
    Annso123 skrev 2018-01-04 06:50:47 följande:

Tydligare blir det ju inte!!

Stort grattis!!! Vilken dag är du på?
  • josgos
    ankmamma skrev 2018-01-04 07:08:51 följande:

Vad tror ni tjejer?? (jag hoppas att jag får hem digitalt idag med posten) Det översta är babyplan och den nedersta är NC!

Ser streck på båda, grattis! Vilken dag?
  • josgos
    tossaliten skrev 2018-01-04 12:23:09 följande:

Borde vara äl idag va??

De ser lika starka ut. Ha så kul hehe!
  • josgos
    Matildaa1234 skrev 2018-01-04 16:06:11 följande:

Såå jag hade bm 2/1 fortfarande ingen mens, tog test igår , positivt ! Tog ett test igen , fortfarande positivt ! ???? är i sån väldans chock, är första barnet, har ringt mvc så den biten är klar men något man borde tänka på såhär mer i början ?

Wow, grattis! Några symptom innan du plussade?
  • josgos
    Lottch3n skrev 2018-01-04 17:33:24 följande:

Molvärk, uppblåst och så fruktansvärt trött hela tiden.. bim-8... snälla låt dagarna gå fort..

Hur mår ni andra med bim 12/1?

Molvärk, uppblåst, sov till 10...("jobbar" hemifrån) haha
  • josgos
    FrökenFiaLotta skrev 2018-01-04 19:18:41 följande:

Jag hittade ett test som kan se om man är gravid 6 dagar innan bin ???? köpte två för att vara helt säker ??

Clear blue early?

Wiiiii, jag är gravid!

Grattis!!

Berätta hur det känns, haft några symptom som fick dog att vilja testa tidigt?
  • josgos
    Strawberrybrud skrev 2018-01-04 20:36:22 följande:

Grattis till alla som plussat!<3

Själv ligger jag här med ?mensvärk? fast under/efter äl..

Fick MF 13 dec och beräknad ha haft äl 31/12.

Har haft mensvärk sen 28/12? En vecka nu...

antar äl kan vara fördröjd eller så har jag bara värk nu efter äl helt enektlt.

Någon som vart med om samma tidigare?

Jag har ingen extrem värk men ett molande hela tiden. Som att jag verkligen känner av att jag har en livmoder... Har haft det innan, under och efter ÄL (ÄL 29 dec). Och förra mensen, osv... Slutade med p-piller i slutet av oktober (hade ätit p-piller i typ 15 år och nu är jag 29 år) och börjar undra om det är såhär att vara kvinna haha!

Beklagar missfallet. Hade du liknande symptom då i dec?
  • josgos
    Lottch3n skrev 2018-01-04 20:18:47 följande:

Jag fick riktigt ont i nedre delen av magen nu, mer på vänster sida.. och är ihållande nu mer än innan. Tidigare har det bara varit dovt, men nu är det som riktigt mensvärk :/ brukar aldrig får mensvärk såhär långt innan mens :/

Det låter lovande! Hoppas hoppas!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018